Laptop Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

icf207

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Bij het inladen van profesional xp een foutmelding van als dit de eerste keer is dat u deze foutmelding ziet herstarten kan ik blijven doen. de recovery cd geeft na de eerste cd aan dat hij iets niet kan vinden maar dat maakt niet uit. de Home editie geeft aan kan partitie mg niet vinden, er is nieuw geheugen in gezet kennelijk zit het daar in maar weet het niet zeker is de schijf aan vernieuwing toe of moet er een geheugen strip uit zat 512 in nu 10024 heeft wel gedraaid.

Bij het inladen van profesional xp een foutmelding van als dit de eerste keer is dat u deze foutmelding ziet herstarten kan ik blijven doen. de recovery cd geeft na de eerste cd aan dat hij iets niet kan vinden maar dat maakt niet uit. de Home editie geeft aan kan partitie mg niet vinden, er is nieuw geheugen in gezet kennelijk zit het daar in maar weet het niet zeker is de schijf aan vernieuwing toe of moet er een geheugen strip uit zat 512 in nu 10024 heeft wel gedraaid.

Wat was de reden dan om tot 'herinstallatie' van Windows over te gaan, als het wél goed heeft gewerkt?

Grts, Teun

Al geruime tijd stopt microsoft stiekem bestanden in windows zogenaamd voor verbeteringen alleen is dat niet zo sommige rechten zijn voorbehouden aan derden en onttrekt microsoft dus uit xp. Bij De voorinstelling van Acer zijn ook bestanden voorbehouden aan Acer welke oude domme software is waar al lang verbetering voor is. De rede voor een herinstallatie is dat deze acer 1300 serie al te oud is voor gebruik met zijn eigen software het ding was niet vooruit te branden. Na de installatie van Professional xp heeft het apparaat supersnel gewerkt ongeveer 2 jaar dus. de mensen van wie dat apparaat is hebben inmiddels een nieuwe maar willen deze behouden zij hadden geheugen bij geplaatst en er was geen probleem tot ze het apparaat na een half jaar aanzetten. Er kwam melding van eerst geschreven aard en dat is dus mijn vraag niet waarom maar hoe los ik dat op of zit ik op een verkeerd forum mijn excuus dan voor mijn vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan