laptop acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lange34

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
hallo ik zit met een probleem ik heb hier een laptop staan een acer 5520 en daar heb ik vista op staan de 1 eerste jaar draaide hij mooi en snel maar nu is het net of op een gegeven moment de muis bevriest dan gaat hij zo traag en sloom heb er al een virusprogramma door laten draaien maar geen resultaat ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen .:thumb:

je kan het beste een recovery doen ,want er is in die tussen tijd veel gebeurd op je laptop:thumb:

Hoi,

Voor dat 'trager worden' kunnen meerdere oorzaken zijn.
Ik heb ook van de week een recovery gedaan van een Acer uit dezelfde serie.
Eén van de oorzaken voor de 'vertraging' - en dat was aanzienlijk, tot zelfs het niet meer starten van internet aan toe - was de dubbele partitie i.c.m. een kleine harde schijf: De d-partitie zou dan de 'dataschijf' moeten zijn, maar Vista stelt dat bij de gebruikersaccounts natuurlijk helemaal niet zo in. Dat moet je zelf regelen. Resultaat: de C-partitie was barstensvol waardoor de automatische toewijzing van virtueel geheugen niet meer plaats vond​

Tweede oorzaak: vervuiling door een overvloed aan vervallen register-items, tijdelijke bestanden etc. etc.​

Derde oorzaak: limewire en bittorent die ongebreideld aan het 'peeren' waren. Tevens oorzaak van de volle c-partitie​

Vierde oorzaak: veel malware-ingangen​

Kortom: voor jou een aantal controle-opties .....

laptop acer 5520

hallo waar vind ik op mijn laptop recovery anders heb ik een probleem denk ik .

laptop acer 5520

hallo dan had ik nog een vraag en dan dan is laptop weer als van ouds
hoe kan het dat de leds van het laden uitstaan kun je die ook ergens in het systeem weer aanzetten bij deze alvast bedankt:D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan