Geachte heren/dames,
Al enige tijd ben ik nu op zoek naar een nieuwe laptop. Ik kom alleen een beetje om in het grote aanbod dat er is. Nu ik ook niet zo'n expert ben op het gebied van laptops hoopte ik dat jullie mij zouden kunnen adviseren bij de aanschaf.
Mijn vereisten zijn als volgt:
- 720p en 1080p vloeiend kunnen weergeven wanneer ik de laptop aansluit op een (full)hd toestel
- Zo nu en dan een spelletje spelen (bijvoorbeeld Call of duty 4)
- 250gb harddisc
- 2,0 of hoger qua kloksnelheid
- AMD of Intel processor?
- 3GB ram
- Redelijke videokaart met direct x 10 ondersteuning
- HDMI aansluiting
- 15inch beeldscherm
Budget is maximaal 900 Euro. Op dit moment heb ik deze Acer op het oog:
Acer Aspire 5920G-304G25BN
Zit ik goed met deze bovenstaande laptop (ook qua videokaart) of zouden jullie iets beters kunnen adviseren?
Alvast bedankt voor mogelijke reacties!
ps: Welke videokaart is eigenlijk vereist voor vloeiende weergave van hd-materiaal (van laptop naar tv)?
- 8600gt 512
- 9500m 256
- 9500m 512
- HD 3650 256
(welke is het snelst, of maakt het niet zo veel verschil?)
Al enige tijd ben ik nu op zoek naar een nieuwe laptop. Ik kom alleen een beetje om in het grote aanbod dat er is. Nu ik ook niet zo'n expert ben op het gebied van laptops hoopte ik dat jullie mij zouden kunnen adviseren bij de aanschaf.
Mijn vereisten zijn als volgt:
- 720p en 1080p vloeiend kunnen weergeven wanneer ik de laptop aansluit op een (full)hd toestel
- Zo nu en dan een spelletje spelen (bijvoorbeeld Call of duty 4)
- 250gb harddisc
- 2,0 of hoger qua kloksnelheid
- AMD of Intel processor?
- 3GB ram
- Redelijke videokaart met direct x 10 ondersteuning
- HDMI aansluiting
- 15inch beeldscherm
Budget is maximaal 900 Euro. Op dit moment heb ik deze Acer op het oog:
Acer Aspire 5920G-304G25BN
Zit ik goed met deze bovenstaande laptop (ook qua videokaart) of zouden jullie iets beters kunnen adviseren?
Alvast bedankt voor mogelijke reacties!
ps: Welke videokaart is eigenlijk vereist voor vloeiende weergave van hd-materiaal (van laptop naar tv)?
- 8600gt 512
- 9500m 256
- 9500m 512
- HD 3650 256
(welke is het snelst, of maakt het niet zo veel verschil?)