laptop advies gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

flikflak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
hallo forum, ook ik wil graag jullie advies over de aanschaf van een laptop. Ze zien er allemaal prachtig glimmend uit (vooral die van Sony, Toshiba, Apple), maar dat is niet voldoende natuurlijk. Ik heb een budget van rond de 900 euro.
Mijn eisen/wensen:
17 inch, internet, emailen, tekstverwerken,dvd branden, maar vooral ook grafische programma's zoals photoshop, illustrator en op den duur Indesign.Ik begrijp dat ik een grote grafische kaart nodig heb, maar hoe groot dan? Mijn laatste 'eis' is dat de laptop dan ook nog snel blijft.... vraag ik nu iets onmogelijks of bestaat dit in laptopland?
Gewicht vind ik niet zo belangrijk omdat ik hem niet zo vaak versleep

Alvast super bedankt voor jullie reacties!:D groeten Flikflak

"..Gewicht vind ik niet zo belangrijk omdat ik hem niet zo vaak versleep..."

Dan kan je beter een desktop kopen met betere prestaties. Of heb je het echt nodig om mee te nemen ergens heen?

Als het je echt om het grafische gaat raad ik je aan Macbook aan.....Apple dus !
Deze worden het meest gebruikt in de professionele grafische wereld !

Laatst bewerkt:
Als het je echt om het grafische gaat raad ik je aan Macbook aan.....Apple dus !
Deze worden het meest gebruikt in de professionele grafische wereld !

Dan heeft hij wel een hogere budget nodig.

Laatst bewerkt:
Klopt, maar gezien de programma's die hij wil gaan draaien raad ik hem dit toch aan.

Daar was ik al een beetje 'bang'voor dat het richting Apple zou gaan gezien mijn wensen. Op zich prima, het is meer het budget dat een grote rol speelt....i

Is wel een investering waar je naar mijn idee geen spijt van krijgt hoor :thumb:

Spijt zal flikflak er niet van krijgen maar als het budget niet verder gaat dan 900 euro dan is het in mijn ogen nutteloos om een macbook van +/- 2200 euro aan te bevelen ;)

Haal er maar € 500,- vanaf !
Voor € 1749,- heb je een mooie Core i5 Macbook Pro !!
Blijft natuurlijk een eind boven de € 900,- maar zoals ik al zei, het is een prima investering als je in de grafische sector aan de slag wil.

haha, kom op dat is dubbel zo duur,
je kunt beter een mooie asus voor dat geld krijgen

En die grafische programma's, daar gaat het me wel het meeste om.....dat wordt dan toch een eindje doorsparen voor een apple, want ik begrijp uit jullie reacties dat er eigenlijk geen vergelijkbaar goed alternatief voor de apple is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan