Laptop Advies nodig (Gaming)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob4171

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2008
Hoi,

Ik zoek (nog steeds) een laptop , om WoW (World of Warcraft) op te spelen.
Ook wil ik er graag een 802.11G kaart in hebben
Mijn budget = 650,- (wel graag bij het budget)
En een AMD processor (of Intel , maar ide zijn een stuk duurder) van min. 1,7 Ghz.

Is Hp een goed merk?
dv9000 serie , maar welk model?

Link:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/prodTopCategory?product=1842186&lc=nl&cc=be&dlc=nl

www.dell.nl

Ik post veel ik weet het, maar ik wil alleen zeker zijn... en als ik dit postin dat Dell 1000 , 1500 of een ander merk topic , andwoord nooit iemand:(
Bart

Hoi Bart,

Ik ben ook van plan met ongeveer hetzelfde budget een laptop te kopen. Ook ik wil er graag World of Warcraft mee spelen.

Wat vind je van deze:

Fujitsu Siemens Amilo Pa 2548 7007

En deze is met een betere grafische kaart maar met een mindere processor:

Fujitsu Siemens Amilo Xa 2528 7014

Ze zijn allebei 50€ euro over je budget, maar je krijgt er (denk ik) iets heel moois van terug. Ik kan er alleen geen reviews over vinden, maar een kennis van mij heeft wel een Fujitsu Siemens laptop en hij is er erg tevreden over.

Groeten,

Irvan Smit

Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor je reactie

in jouwn link van de Pa 2548 zit een grafische kaart van 128mb... maar dat is shared... ik heb dar geen idee wat dat betekent ... maar kan je dan je graficsh geheugen vergroten?

In de XA 2548 zit 256mb geheugen

http://www.gamingmaxx.com/articles/a...e-nl-sucks.php maar wat is dit??? dit lees ik op een ander topicje hier

Bart

Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor je reactie

in jouwn link van de Pa 2548 zit een grafische kaart van 128mb... maar dat is shared... ik heb dar geen idee wat dat betekent ... maar kan je dan je graficsh geheugen vergroten?

In de XA 2548 zit 256mb geheugen

http://www.gamingmaxx.com/articles/a...e-nl-sucks.php maar wat is dit??? dit lees ik op een ander topicje hier

Bart

die kun je dan vergroten, maar dat neemt intern geheugen in. Ïk zou trouwens die van Siemens nemen, het verschil qua video-kaart is groter dan je denkt. En ook een groter beeldscherm, en dat is toch leuker.

Je link doet het trouwens niet.

voor 650 euro ga je niet echt een super videokaart vinden voor een laptop.

voor 650 euro ga je niet echt een super videokaart vinden voor een laptop.

Maar wel minimaal een 8400M, als je een beetje een goede aanbieding hebt, die er genoeg zijn, de 650 euro is wel weinig, dat ben ik met je eens, maar als ik hem was zou ik vooral aanbiedingen bekijken.

Hoi,

Bedankt voor al jullie reacties!:thumb::thumb::thumb:

Alleen dat ''shared videokaart'' gedoe snap ik niet.

Neem bv. de Fujitsu Siemens Amilo Pa 2548
Die heeft 2.0Ghz en een 128mb shaed videokaart (en t/m 767 MB shared?)
Als ik er nog 128mb videogeheugen opgooi , gaat het dan van mijn RAM af of van iets anders?

De Amilo Xa 2548 heeft dan een 17'' scherm heeft , en een 256mb videokaart (voldoende dus voor alle spellen die ik kan spelen) maar deze heeft dan weer 1.6Ghz dus weer wat trager...

Mijn link werkt inderdaad niet
Vreemd :confused:

Wat vinden jullie over de 2 fujitsu's

Bart

Hoi,

Bedankt voor al jullie reacties!:thumb::thumb::thumb:

Alleen dat ''shared videokaart'' gedoe snap ik niet.

Neem bv. de Fujitsu Siemens Amilo Pa 2548
Die heeft 2.0Ghz en een 128mb shaed videokaart (en t/m 767 MB shared?)
Als ik er nog 128mb videogeheugen opgooi , gaat het dan van mijn RAM af of van iets anders?

De Amilo Xa 2548 heeft dan een 17'' scherm heeft , en een 256mb videokaart (voldoende dus voor alle spellen die ik kan spelen) maar deze heeft dan weer 1.6Ghz dus weer wat trager...

Mijn link werkt inderdaad niet
Vreemd :confused:

Wat vinden jullie over de 2 fujitsu's

Bart

nee, dat gaat van je intern geheugen af. maar daar kon je zelf ook wel achterkomen, gewoon ff googlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan