djbertrik
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 mrt 2010
Hallo,
Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn school, werk en thuis.
Ik heb ongeveer €1000,00 te besteden.
Nu zit ik alleen in twijfel tussen een Windows op Apple laptop.
Als ik voor Windows zou kiezen zijn (volgens mij) te beste keuzes.
Asus N56JN-CN090H
Toshiba Satellite L50-A-19P
En voor MacBook deze
Nu even wat er op de laptop moet gebeuren.
Ik gebruik hem voor mijn school, dus hij moet kunnen internetten, tekst bewerken etc etc...
Ook gebruik ik hem voor mijn werk (DJ), dus hij moet muziek programma's (Traktor Pro 2) makkelijk kunnen draaien.
En ik zou er ook af en toe een game op willen spelen, ben geen PC-Gamer dus dit zal niet dagelijks zijn en niet direct de nieuwste games.
Ik zoek een laptop die (voor het voor mijn grote bedrag van €1000,00) lang meegaat en goed blijft bij veel gebruik en vervoer. Elke dag mee op de fiets naar school.
Omdat je altijd hoort dat Apple goede producten maakt ben ik eventueel bereid daar iets meer voor te betalen als dat ECHT nut heeft.
Ik hoop dat alles duidelijk is en ben erg benieuwd naar jullie visie op dit verhaal.
Mvg,
Bertrik
Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn school, werk en thuis.
Ik heb ongeveer €1000,00 te besteden.
Nu zit ik alleen in twijfel tussen een Windows op Apple laptop.
Als ik voor Windows zou kiezen zijn (volgens mij) te beste keuzes.
Asus N56JN-CN090H
Toshiba Satellite L50-A-19P
En voor MacBook deze
Nu even wat er op de laptop moet gebeuren.
Ik gebruik hem voor mijn school, dus hij moet kunnen internetten, tekst bewerken etc etc...
Ook gebruik ik hem voor mijn werk (DJ), dus hij moet muziek programma's (Traktor Pro 2) makkelijk kunnen draaien.
En ik zou er ook af en toe een game op willen spelen, ben geen PC-Gamer dus dit zal niet dagelijks zijn en niet direct de nieuwste games.
Ik zoek een laptop die (voor het voor mijn grote bedrag van €1000,00) lang meegaat en goed blijft bij veel gebruik en vervoer. Elke dag mee op de fiets naar school.
Omdat je altijd hoort dat Apple goede producten maakt ben ik eventueel bereid daar iets meer voor te betalen als dat ECHT nut heeft.
Ik hoop dat alles duidelijk is en ben erg benieuwd naar jullie visie op dit verhaal.
Mvg,
Bertrik