Laptop als 2de monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

jayjay2000

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2014
Mijn Laptop heeft een bios error. Ik wil hem daarom als 2de monitor gebruiken als de mogelijk is. Ik zag video's daar deden ze een vga kabel erin en deden ze de laptop aan. Maar als ik dat doe krijg ik die bios error. Kan ik mijn laptop nog als 2de monitor gebruiken of kan dat niet?
Mvg Jay Jay

Nee, dat kan niet. Is bovendien nogal energieverkwistend en onhandig om het zo te doen.

Op een laptop zit geen beeldsignaal in aansluiting maar alleen beeldsignaal uit aansluiting, dus je kunt wel een monitor op een laptop aansluiten maar dat is niet wat jij wilt.
Lijkt mij niet de moeite waard om te gaan proberen de interne signaalkabel van de monitor te gaan ombouwen naar een beeldsignaal in aansluiting (onhandig, duur in gebruik, technisch bewerkelijk en mogelijk zelf onmogelijk etc.)

Wél zou je mogelijk hulp kunnen krijgen bij die bios error, maar dan moet je dat even in een nieuwe vraag zetten (merk + type laptop vermelden, leeftijd laptop vermelden en de bios error zelf vermelden (bijv. via foto-bijlage of uitgeschreven)).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dan weet ik daar genoeg over. De error wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de videokaart. De laptop werd voordat die kapot ging warm en er is daar dus iets mis gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan