laptop als 2e beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

zuidelijkemama

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2015
Hallo,

Is het mogelijk om mijn laptop ipv laptop te laten zijn als 2e beeldscherm te laten fungeren?
Ik wil nml tv kijken en mijn zoon die niet goed ziet ook op de bank met de laptop het zelfde kan kijken.
Andersom lukt ons wel. Dat wij kijken wat hij op de laptop bekijkt.
Er zit een hdmi verbinding tussen tv en laptop.
Door een draadloze verbinding van laptop met internet is kijken via internet niet altijd goed te doen en niet alle zenders zijn aanwezig.

Alvast bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groeten,
ZUidelijke mama

Hoi,

Welkom op Helpmij,nl

Nee dat is helaas niet mogelijk om het tv beeld op het notebookscherm te krijgen zoals u al meld andersom gaat wel

Nee dit is helaas niet mogelijk. Dat komt om 2 redenen:
1. een tv is niet geschikt om een beeldsignaal uit te zenden, deze kan enkel ontvangen
2. een laptop kan enkel het beeld uitsturen, niet ontvangen. Aan deze kan kan je eventueel wel wat oplossen met behulp van een capturekaart, maar dan heb je alsnog geen tv die een beeld verstuurd.

Hoi,

Misschien kan dit nog een oplossing zijn weet niet of het dan synchroon met tv loopt

Dank jullie wel voor de snelle antwoorden.
Jammer dat dat niet mogelijk is. Dan moeten we de verbinding vanuit de laptop verbeteren.

Met mijn nieuwe langere aangeschafte HDMI kabel krijg ik de verbinding niet aan de gang. Wel met de oude kabel.
Weten jullie misschien een rede?

alvast bedankt voor antwoorden

Goedemorgen,

Misschien nieuwe defect geef ander even welke merk en type er is verschil tussen hdmi maar het is wel vreemd dat hij niet werkt en de oude wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan