Laptop Asus A6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kareltje68

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Ik heb een laptop Asus A6 met "breedbeeld" scherm. Hierop heb ik een projector aangesloten,maar het beeld van het beeldscherm (laptop) komt niet overeen met het scherm van de projector. Op het beeldscherm van de laptop zie ik meer. Deze worden door de projector niet weergegeven, beeld is kleiner daardoor zie ik sommige icoontjes niet (aan de randen) .
Heb de resolutie van de laptop al aangepast maar zonder resultaat.

Zijn er nog meer mogelijkheden ?

Op mijn laptop is het zo dat ik de resolutie van een aangesloten beamer, tv of wat dan ook appart kan instellen. Dit moet ik doen in de instellingen van de videokaart. Deze kun je benaderen door met je rechtermuisknop 1 keer op je bureaublad te klikken, dan op eigenschappen klikken, dan op het tabblad instellingen klikken en dan op de knop geavanceerd klikken.

Wellicht vind je daar je oplossing.

Ook moet je eens in de specifikaties van de projector, wat betreft welke xxx beeldpunten hoog bij xxx beeldpunten breed (=resolutie) wordt ondersteund. Daar zul je de resolutie op je pc op moeten aanpassen, als je dat niet kunt automatiseren in je videokaart (tip van de vorige poster).

Indien beschikbaar, zou je voor de configuratie van de externe aansluiting misschien ook een hulpmiddel voor kunnen gebruiken die bij je videokaart geleverd is, maar die krijg je er vaak niet bij.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan