Laptop (asus) resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijdelijk1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
hey,

ik heb wil al de hele dag mjin laptop resetten maar ik heb geen idee hoe.

Ik heb al uitgevonden dat je een recovery dvd nodig hebt, nou die heb ik gevonden, maar ik weet niet wat ik verder moet.

Ik wil alles resetten maar vista gewoon behouden (dus de fabrieksinstellingen mogen niet verdwijnen) kan iemand helpen

Welkom bij Helpmij.nl

als je de recovery cd hebt dan gaat alles terug naar de intsellingen die je had toen je de computer voor de eerste keer aanzette.
Dus je moet daarna alles weer installeren.
Heb je mailtjes die je wilt bewaren dan zul je daar een back-up van moeten maken.
He je favorieten die je wilt bewaren dan ook die back-uppen
documenten en foto's ook veilig ztellen.
en daarna begin je met de dvd te plaatsen in de dvd speler.
Laptop uit en daarna aanzetten en dan gaat het eigenlijk vanzelf, goed lezen als er iets gevraagd wordt......en dan kan het niet fout gaan.
wel zorgen dat de laptop op het stopcontact is aangesloten...dus niet alleen op de batterij.

als je de recovery cd hebt dan gaat alles terug naar de intsellingen die je had toen je de computer voor de eerste keer aanzette.
Dus je moet daarna alles weer installeren.
Heb je mailtjes die je wilt bewaren dan zul je daar een back-up van moeten maken.
He je favorieten die je wilt bewaren dan ook die back-uppen
documenten en foto's ook veilig ztellen.
en daarna begin je met de dvd te plaatsen in de dvd speler.
Laptop uit en daarna aanzetten en dan gaat het eigenlijk vanzelf, goed lezen als er iets gevraagd wordt......en dan kan het niet fout gaan.
wel zorgen dat de laptop op het stopcontact is aangesloten...dus niet alleen op de batterij.

dit had ik geprobeerd, maar het is niet gelukt. Maar ik ga wel langs bij de winkel waar ik het heb aangeschaft daar komen ze er wel uit

in ieder geval bedankt :D

je doet de dvd erin
zet de computer echt uit
en daarna weer aan.
komt er dan iets te staan van druk op een knop als je van cd wilt starten ?

je kunt tijdens het op starten op f12 of f9 of f11 drukken..
Dan kun je de HDD compleet terugzetten (zelfde als schijfje, maar dan vanaf je HDD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan