Laptop beeld bibbert?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArcanA

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Hallo,

Heb 10maanden geleden deze laptop gekocht, nog nooit problemen mee gehad wat hardware betreft. Nu toch al 2 maanden heb ik een klein probleem op mijn laptop, in het begin stoorde het me niet omdat het af en toe eens kwam.. Nu begint het me toch wel te storen, als ik aan het gamen ben , of als ik photoshop open, zelfs soms als ik mijn computer opstart, of gewoon iets aan het typen ben, bibbert mijn scherm... Je kunt het vergelijken als je een video opneemt en je filmt een beeldscherm.. dat je zo van die lijnen ziet, daarmee kun je het vergelijken.. Als ik een beetje met het scherm van mijn laptop beweeg (boven en onder, is het meteen weg)..

Heb 2weken geleden mijn pc helemaal opnieuw laten installeren omdat ik software problemen had, (ervoor was het ook al).. Maar ik bedoel, heb hem opnieuw laten installeren in de winkel waar ik hem heb gekocht, dus alle drivers etc staan er normaal gezien op, mocht volgens jouw daar het probleem liggen.

Iemand een idee aan wat dit zou kunnen liggen?

Mvg,
Niels

Laatst bewerkt:
Klinkt niet als een driver probleem, als je zegt dat het over gaat wanneer je aan je scherm zit. Dus hup op laten sturen die handel. De videokaart of wel de verbinding naar het scherm kan defect zijn, of defect raken. Nooit zeggen dat je m heb laten vallen (mocht dat zo zijn).
Als de winkel waar je m heb gehaald moeilijk doe, dan gewoon contact opnemen met de fabrikant zelf. Niet te lang meer wachten, nu heb je nog garantie. Op veel laptops zit tegenwoordig nog maar 1 jaar.

Oké, ik zal hem eens moeten binnen doen.. (WEERAL :D)
En nee, ik heb hem nooit laten vallen, daarvoor heeft hij veeel te veel gekost :)

Bedankt voor je reactie,
Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan