Laptop beeldscherm aan desktop pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobbes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hallo,

Ik wil graag een OHP beamer bouwen: http://neoweb.nl/tftbeamer/ Nu vind ik het jammer om een tft te kopen. Ik heb nog een ouwe laptop staan met een goed beeld. Maar die laptop heeft geen dvd-speler. Nu is mijn vraag: Kan ik de laptop monitor aansluiten op een gewone pc??? En hoe moet dat.

De laptop is een Toshiba Tecra 8000 (lekker oud)

Jobbes

'k heb geen netwerk kaart in die laptop

Waarom zou je voor het bouwen van een OHP beamer de laptop monitor op een pc willen aansluiten?:o

de laptop is te oud daarvoor... hij heeft geen dvd speler en heeft maar 300Mhz en 256 MB ram

Ik begrijp je echt niet....

Voor het bouwen van zo'n OHP beamer heb je toch gewoon een los beeldscherm nodig, geen laptop op pc!!!

het BEELDSCHERM van een laptop aan een pc, omdat ik die laptop anders toch weg gooi wil ik het beeldscherm gebruiken. Omdat laptop te slecht is, wil ik hem aan mijn goeie desktop doen.

het BEELDSCHERM van een laptop aan een pc, omdat ik die laptop anders toch weg gooi wil ik het beeldscherm gebruiken. Omdat laptop te slecht is, wil ik hem aan mijn goeie desktop doen.

Maar wat heeft dat dan met een OHP beamer te maken dan???

ik wil het beeldscherm van de laptop in de OHP bouwen, dat beeldscherm aan een pc en dan een mooi beeld op de muur...

Volgens mij snap je het niet helemaal....

Ook in die handleiding die je geeft gebruiken ze toch een oud laptop scherm????
Heeft helemaal niets te maken met het aansluiten van een laptop scherm op een pc!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan