Laptop beeldscherm, breuk?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

geheim49

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2011
Hallo,

Ik heb een laptop in mijn bezit waar afgelopen week het scherm van begaf. Dit gebeurde spontaan eigelijk toen ik ermee op de bank zat. Zie foto.

2012-09-08%2021.17.01.jpg

Mijn vraag is hoe ga ik dit bewijzen tegenover de verkoper dat ik hier niet mee gevallen ben?
Want hij is niet gevallen.

Met vriendelijke groet, Geheim49

Tsja, volgens mij kan je dat niet bewijzen. De verkoper zou je op je ogen moeten geloven... Je bent overgeleverd aan de genade van de verkoper. Misschien zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben met deze laptop? Dan sta je in ieder geval sterker.

Hoi,

Je zal gewoon aanspraak moet maken op je garantie neem even aan dat je tenminste nog garantie hebt gezien de vraagstelling en hun zullen dan moeten aantonen dat je hem heb laten vallen of er verkeerd mee omgegaan bent .Maar als ik het zou zeggen lijkt gezien je vraagstelling of hij dat wel is;)

Beste Modag,

Media Markt heeft hem al opgestuurd naar Acer. Ik heb nog 1 maand garantie en dit al eigelijk de 4e keer dat deze laptop kapot is. 2x de Harde Schijf en 1x de schuld van de winkel zelf omdat ze het probleem niet goed hebben bekeken. En nu dit beeldscherm.
Ik kon nergens breuken/schrammen ontdekken aan de buitenkant. Ik gebruik hem al bijna 2 jaar gewoon waarop ieder ander hem voor zou gebruiken.

Geheim49

Hoi,

Nou dan zal hij gewoon gerepareerd worden. Fijn merk he:o
Tevens even je vraag in de juiste sectie gezet

acer staat bekend om die kl*te beelden van ze ik heb precies het zelf beeld al jouw,ook van die rare zwart witte strepen barsten,daarom moest ik ook een nieuwe kopen,maar ja dat is mijn probleem.

Klopt alleen media markt heeft hem naar acer gestuurd. Ik snap eerlijk gezegt het verband ook niet...

Geheim49

Wel vreemd dat er in die Acers Samsung, LG en nog meer merken display's worden gebruikt en er veel van overlijden, heb er al vele mogen aanschouwen, die merken worden ook gebruikt door andere laptopbakkers maar ik zie zelden daar dit soort ongein met die schermen, uitgezonderd BP nu dan.
Kan zijn door de enorme verkopen van die gasten maar toch, raad ze nooit aan, evenmin PB hoor.:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan