laptop beeldscherm doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

afgafg

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Berichten
42
Sinds gisteren doet mijn laptop beeldscherm vreemd.
Screenshots:






Maar als ik de beeldscherm dichtklap en weer open doe is het weer normaal
en het duurt dan een tijdje voordat het terug komt.

Videokaart: Mobility Readon 9700
 
Probeer eens nieuwe videokaartdrivers, is het problem dan nog het zelfde dan is vermoedelijk je scherm of videokaart defect.
 
Zou kunnen maar dan moet je het zoeken vermoedelijk van moederbord naar scherm.
 
Laatst bewerkt:
Zou kunnen maar dan moet je het zoeken vermoedelijk van moederbord naar scherm.

Ik breng het morgen naar de winkel en zie wel wat er aan de hand is.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp.
 
Heb je een Acer?

Het is namelijk algemeen bekend dat het probleem bij Acer laptops is dat de contactjes vaak snel los zitten waardoor je problemen krijgt met je scherm.

Ikzelf heb dit probleem zelf doorstaan, beetje balen aangezien het een klein onzinnig probleempje in de laptop is waar je hem toch een week of 3 a 4 kwijt bent voor reparatie.....:confused:
 
Heb je een Acer?

Het is namelijk algemeen bekend dat het probleem bij Acer laptops is dat de contactjes vaak snel los zitten waardoor je problemen krijgt met je scherm.

Ikzelf heb dit probleem zelf doorstaan, beetje balen aangezien het een klein onzinnig probleempje in de laptop is waar je hem toch een week of 3 a 4 kwijt bent voor reparatie.....:confused:
nee ASUS
 

Ah oke, niet gezien.

Misshien is het toch een los contactje, ik zou het gewoon even na laten kijken in de winkel waar je m gekocht hebt. Daar kunnen ze direct zien wat het probleem is en die mensen kennen alle merken en hun mankementjes wel.

Dan weet je iniedergeval of je het zelf kunt oplossen of niet :cool:
 
Ah oke, niet gezien.

Misshien is het toch een los contactje, ik zou het gewoon even na laten kijken in de winkel waar je m gekocht hebt. Daar kunnen ze direct zien wat het probleem is en die mensen kennen alle merken en hun mankementjes wel.

Dan weet je iniedergeval of je het zelf kunt oplossen of niet :cool:

Ik had het een paar jaar geleden gekocht maar nu bestaat die winkel niet meer..:(
Volgens mij zijn ze verhuisd, alleen ik heb geen idee naar waar.
Dus had ik naar een andere winkel gebracht en daar zeiden ze dat het beeldscherm kapot was.
Ook vertelde hij mij dat een nieuwe scherm 150 euro kostte.
Toen hij het opengemaakt had, wou hij het al gelijk erop zetten. :shocked:

Wat wel vreemd was, toen hij het opengemaakt had er geen strepen waren op het beeld..:confused:
Ik heb het daar 1 of 2 uur lopen testen zonder beeldschermfrontje.
Er kwam geen enkel streepje.
Toen zei hij dat het door de druk van het frontje komt ofzo.
Maar ik vertrouwde het niet echt, want eerst zei dat het beeldscherm stuk was en daarna zei hij dat het door de druk van de frontje komt.

En nu krijg ik nog steeds die strepen alleen wat minder.
Is er iemand die weet wat er aan de hand is?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor een Second opinion naar een 2e winkel gaan en kijken wat ze daar zeggen en wat voor prijs erbij komt kijken.
 
Luister, je zegt dat je het niet vertrouwd, omdat ze veranderen van oorzaak.
In dat geval zou ik het zekere voor het onzekere nemen, liever dat het 100 euro extra kost dan dat ze dadelijk het verkeerde maken/kapot maken.

Maar het is natuurlijk jouw keus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan