Laptop beeldscherm op externe monitor aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylleke1987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2012
Hoi Hoi, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Het beeldscherm van mijn ASUS laptop is laatst kapot gegaan. Inmiddels heb ik een nieuwe laptop dus ik hoef het scherm niet te laten maken. Wel wil ik graag mijn bestanden op die oude laptop hebben. Ik heb een tv (SAMSUNG) welke ook al pc monitor kan dienen, dus ik dacht; laat ik m'n laptop daarop aansluiten. Dat is min of meer gelukt want ik krijg beeld op de TV als windows XP aan het opstarten is (scherm laptop is dan zwart) maar daarna schakelt ie weer over naar mijn laptop waar ik dus geen beeld heb(en beeld TV wordt dan weer zwart en zegt dat hij geen signaal heeft)! Iemand enig idee wat ik fout doe?! (FN + F8 knop lukt niet)

alvast bedankt!

Je kan altijd eens proberen om je pc normaal op te starten en vervolgens je scherm aan te sluiten, misschien schakelt je pc dan over.

De enige andere oplossing om je bestanden te herstellen is om de harde schijf zelf (meestal wel gemakkelijk te verwijderen) uit je laptop te halen en tijdelijk aan je nieuwe laptop of een andere pc to koppelen en zo je bestanden te backuppen.

Met vriendelijke groeten

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan