laptop beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb een laptop waar het scherm van defect was, altijd mee gewerkt op een extern scherm , eigenlijk geen probleem ook al vond ik dat hij wat traag opstarte, nu ik alles leeg gehaald heb, krijg ik ook geen signaal meer op het externe scherm , dus geen windows meer installeren, ik kan ook niet in de bios om een extern scherm te activeren, is hier nog een oplossing voor of niet ?

kan ik windows niet installeren op een externe harde schijf via een normale computer ?

alvast bedankt

jan

dit zal niet gaan, omdat de windows dan is geinstalleerd met de hardwareconfiguratie van die andere pc met als gevolg dat mocht je hem al opgestart krijgen op je laptop dat dan je laptop niet goed zou functioneren.

laptop

en als je hem in een docking station zet, zoekt hij dan niet het externe scherm?

of wordt het gewoon weggooien....? of een ander scherm er op zetten.

jan

helaas, ik vrees dat je altijd op het primaire scherm moet installeren, omdat er nog geen drivers zijn:confused:

als ik jou was zou ik het gwne scherm laten herstellen(van je laptop dus)

laptop

dat zal wel een nieuw scherm worden dan, in elk geval bedankt voor je adviezen.

jan

laptop HD scherm

Ik kom toch nog even terug op mijn beeldscherm, ik heb nog een image liggen van mijn harde schijf, hoe kan ik deze terugzetten en wat moet je nog meer doen, volgens mij moet hij het dan toch weer doen ook op het externe scherm, ( altijd op gedaan )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan