Laptop beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Midero

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2006
Ik hou van games en heb tijdens m'n verhuizing van Nederland naar Noorwegen m'n geliefde PC achter moeten laten en heb een laptop meegenomen. Nu heb ik een PC aangeschaft omdat het dan veel beter gamen is, alleen heb ik vanwege omstandigheden geen beeldscherm.

Is het mogelijk om m'n laptop te verbinden met m'n PC zodat ik daarop het beeld krijg?? Zo ja, hoe moet dat en zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?

Indien mogelijk, gebruikt de laptop dan software en/of hardware van zichzelf of gaat alles via de PC net als bij een normale monitor??

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Anders om wel, vaak heeft een laptop de mogelijkheid een externe monitor te gebruiken.

Het zou met "extern bureaublad"(winXp) kunnen, maar of je dan lekker kunt gamen, betwijfel ik. Je heb dan nog met een vertraging te maken. Daarnaast zul je dan eerst de pc ook moeten instellen en heb je een monitor nodig.

dan koop ik maar een scherm erbij, financieel gezien niet handig daar ik midden in een verhuizing zit en straks op vakantie ga....maaja, ff maandje rustig aan doen (hierna) met het geld. Heb iig geen problemen met een beeldscherm/computer dan :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan