laptop beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaodowxd

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Hallo,

Sinds kort heb ik Windows 7 op mijn mijn laptop gezet. Alle drivers heb ik geïnstaleerd voor mijn laptop.
Nadat de resulotie van mijn beeldscherm wilde aanpassen bleekt dat het tot max 1280 x 800. Terwijl hij normaal op op Windows XP tot 1280 x 1024.
Weet iemand hoe ik het op 1280 x 1024 kan krijgen.
Alvast bedankt,

ShaodowxD

Hoi,

Toch heeft dit bijna altijd te maken met de juiste driver voor je beeldscherm.
Wat is merk en type laptop?

De drivers zaten op een cd die ik kreeg bij mijn laptop

Ja, maar die laptop is destijds geleverd met (drivers voor) Windows XP. Vandaar dus je probleem.
Naderhand heb je Windows 7 geïnstalleerd, maar waarschijnlijk niet gecontroleerd of de laptop daarmee 'compatible' is.
Asus stelt geen drivers voor dit type voor Win7 beschikbaar.

Ja, maar die laptop is destijds geleverd met (drivers voor) Windows XP. Vandaar dus je probleem.
Naderhand heb je Windows 7 geïnstalleerd, maar waarschijnlijk niet gecontroleerd of de laptop daarmee 'compatible' is.
Asus stelt geen drivers voor dit type voor Win7 beschikbaar.

De drivers op de CD waren voor Windows Vista

De drivers op de CD waren voor Windows Vista

... dan nog, op de site van asus kom je geen drivers voor dit type laptop tegen. Als die er waren geweest, was Asus uiteraard de eerste geweest om die op hun site beschikbaar te stellen.
Dus vanwaar deze opmerking?

Laatst bewerkt:
Ik heb de Drivers van mijn Vista gebruikt voor W7. Toen ik de VGA drivers en de resolutie wilde veranderen kon ik tot maar 1280x800.

Ik heb de Drivers van mijn Vista gebruikt voor W7. Toen ik de VGA drivers en de resolutie wilde veranderen kon ik tot maar 1280x800.

Veel drivers voor Vista zijn niet geschikt voor Win7.
Dat geldt kennelijk ook voor die van je grafische kaart.
En daarmee is je laptop dus niet helemaal geschikt voor Windows 7

Ok bedankt :D
Ik denk dat ik dan gwn weer trug ga naar Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan