Goedendag!
Ik heb het volgende probleem met mijn laptop:
Een tijdje terug viel hij tijdens het bewerken van een foto uit. Toen ik hem weer opstartte ging hij aan zonder problemen maar tien minuten later was het weer raak. Sindsdien krijg ik windows niet meer gestart. Als ik opstart zie ik een laadscherm van de fabrikant met gele verticale strepen door het beeld die daar niet horen en daarna vertelt het me dat ik contact moet opnemen met de fabrikant omdat er een hardware defect is.
Met memtest86 vond ik een aantal fouten in het RAM van de laptop, dus stuurde ik de kaartjes op naar Patriot Memory. Vandaag ontving ik twee nieuwe die ik meteen installeerde. De laptop werkte ongeveer 20 minuten naar behoren en toen begon het bovenstaande verhaal weer.
Wat moet ik doen? Weer om nieuw RAM vragen?
Het lijkt erop dat mijn computer het RAM vernielt.
Dit is hem:
XXODD XNi8227d
Intel Core 2 Duo T9300 (2,50GHz, 800MHz, 6MB)
4GB DDR2 667MHz geheugen (2x 2GB)
320GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)
Windows 7 32bit (oorspronkelijk Vista)
Op hoop van zegen!
Groeten Lars
Ik heb het volgende probleem met mijn laptop:
Een tijdje terug viel hij tijdens het bewerken van een foto uit. Toen ik hem weer opstartte ging hij aan zonder problemen maar tien minuten later was het weer raak. Sindsdien krijg ik windows niet meer gestart. Als ik opstart zie ik een laadscherm van de fabrikant met gele verticale strepen door het beeld die daar niet horen en daarna vertelt het me dat ik contact moet opnemen met de fabrikant omdat er een hardware defect is.
Met memtest86 vond ik een aantal fouten in het RAM van de laptop, dus stuurde ik de kaartjes op naar Patriot Memory. Vandaag ontving ik twee nieuwe die ik meteen installeerde. De laptop werkte ongeveer 20 minuten naar behoren en toen begon het bovenstaande verhaal weer.
Wat moet ik doen? Weer om nieuw RAM vragen?
Het lijkt erop dat mijn computer het RAM vernielt.
Dit is hem:
XXODD XNi8227d
Intel Core 2 Duo T9300 (2,50GHz, 800MHz, 6MB)
4GB DDR2 667MHz geheugen (2x 2GB)
320GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)
Windows 7 32bit (oorspronkelijk Vista)
Op hoop van zegen!
Groeten Lars