Laptop beveiligd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherrybeeb

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2014
Berichten
5
hallo


ik heb een vraag.
mijn laptop is helemaal beveiligd en ik probeer dat weg te krijgen. een tijdje geleden vond ik cmd.exe, command.exe en gpedit.msc in system32. command.exe en gpedit.msc doen het beide niet , maar als ik op cmd.exe klikt komt er te staan ''De opdracht prompt is door systeembeheerder uitgeschakeld , druk op een toets om door te gaan ...''. dan druk ik op een toets en verdwijnt het schermpje gewoon. mijn configuratie scherm is ook niet zoals het hoort te zijn. daar zal ik een foto bij zetten die jullie kunnen zien.
maar weet iemand dus hoe ik de beveiling weg kan krijgen of inloggen als administrator of systeembeheerder inschakelen ? want op dit moment kan ik dus helemaal niks met mijn laptop.

Alvast bedankt voor de hulp ! :)
 

Bijlagen

  • KXCN.jpg
    KXCN.jpg
    58,5 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Ik neem toch aan dat je dit zelf hebt ingesteld dus dan weet je toch hoe je dat gedaan hebt.
 
nee , dit heb ik niet zelf ingesteld. dat heeft mijn school gedaan. en heb geen idee hoe ik dit eraf krijg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag je school, of installeer windows opnieuw in het uiterste geval

Welkom op helpmij trouwens! :thumb:
 
mijn school doet er niks mee. en hoe moet ik windows opnieuw installeren dan ? want ik kan niks downloaden ook

ahaha bedankt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Is de laptop ook van school?
 
Is het jouw laptop of is het een laptop van school ?[/Q

van school gekregen, dus het is nog in het bezit van school tot dat ik daar weg ben. hun hebben het alleen beveiligd. voor de rest neem ik het mee naar huis en alles. maar toch kan ik er niks mee.
 
Als de laptop van school is, dan is dat bewust gedaan. En dus denk ik niet dat je de beveiliging eraf mag halen.
Wanneer de laptop van jezelf wordt dan mag je er mee doen wat je wilt. Nu dus niet. Logisch toch.
 
Formateren en windows op nieuw installeren is zowie zo een oplossing.

Wat je ook kunt doen is alle processen in het taakbeheer door google halen en kijken of je een security software tegen komt. Zo ja dan de handleiding van de betreffende software opzoeken.
 
Sowieso zal dat niet mogen pietskiet.
Ik denk dat echt dat hij in overtreding is als hij dat gaat doen. Laptop is nog steeds eigendom van de school.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan