Laptop Beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

daron

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Berichten
129
eej iedereen

ten eerste :p ik wist niet waar ik deze vraag moest plaatsen.

Ik wil graag mijn laptop die draait onder vista, beveiligen. Je zal wel denken, o simpel ff een wachtwoordje erop zeten, maar dat heb ik al. Ik wil graag zoiets dat als je na 1 keer het wachtwoord fout ingetypt heb je een shermpje of een regel krijgt waar staat nog 2 pogingen. Want ik wil graag hebben dat je maar 3 pogingen heb om het wachtwoord in te vullen. Want normaal in vista heb je alleen dat je zo veel keer als je maar wilt je wachtwoord kan intypen.

Kan iemand mij helpen ??

Alvast bedankt.

Daron
 
Wachtwoord op je BIOS wellicht wat ? Zonder dat wachtwoord start de hele laptop niet eens op.
Wat moet er trouwens na die 3 pogingen gebeuren ? Laptop blaast zichzelf op :p ?
 
haha neej hij hoeft niet opgeblazen maar dat je dan gewoon er niet inkomt
 
Dan is een BIOS wachtwoord het veiligste, aangezien je dan ook niet kan opstarten van bootable media (zoals USB-stick,Linux live cd).
 
Laatst bewerkt:
dat van usb stuck maakt niet uit het liefst wil ik ook niet een bios wachtwoord, je kan toch een inlogscherm krijgen, waarbij je inlognaam en wachtwoord moet tikken met beveiliging of niet?
 
Het Windows scherm dan. Aangezien na de BIOS, Windows geladen wordt, iets anders zou ik niet weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan