laptop 'bevriest'

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
De laptop van mijn vader 'bevriest', ik heb een aantal dingen geprobeerd maar niets lukt.. Panda antivirus kan niet worden gestart en ook niet verwijderd worden. Defragmentatie en systeemcontrole lukt ook niet, wat zou ik nog meer kunnen doen? :confused:

Laatst bewerkt:
Probeer je systeem eens op te starten met UBCD en voer MEMTEST uit om te kijken of het geheugen nog wel goed werkt. UBCD is gratis te downloaden.

Jou probleem had ik ook een keer gehad op me windows xp.
Ik heb het toen opgelost door het volgende:
xp cd erin, windows herstelt, en toen deed hij het weer

Het is niet gelukt, de pagina van ultimate boot opent niet. Ik denk dat ik beter windows opnieuw kan installeren. Ik weet of ik dit kan, maar ik ga het proberen. Alleen verdwijnen dan alle programma's en bestanden. Ik weet ook niet of ik de laptop dan zelf weer kan aansluiten op internet (draadloos) en dan ook nog beveiligd...

geenID, kun je windows herstellen met behoud van alle bestanden en programma's en aansluiting op internet? Dat zou handig zijn.

Laatst bewerkt:
geenID, kun je windows herstellen met behoud van alle bestanden en programma's en aansluiting op internet? Dat zou handig zijn.

Ja dat kan. Zet je cd erin, druk op een knop als er staat: "druk op een knop als u windows via de installatie cd wilt starten"
Wacht even, daarna volg je de instructies en kan je herstellen, zonder dat je bestanden verwijderd worden.
Pas alleen op dat je het goed doet, druk dus niet per ongeluk op "nieuwe installatie"!

Het is opgelost, er is nu windows vista geinstalleerd. Alleen windows vista is in het Engels, kan je misschien switchen naar Nederlands?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan