laptop blijft hangen bij laden van XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

computercrash

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2007
hallo,

ik kreeg eerst een ik een melding dat het beeldbesturingsprogamma niet goed meer werkte of zo. toen kreeg ik een heel lelijk beeld toen keek in bij beelscherminstelingen en daar stond bij kleurkwaliteit 8 bits.
dus ik ging hem opnieuw opstarten en toen bleef die hangen bij het laadscherm van de computer. ik instaleerde de computer opnieuw maar toen kreeg ik het zelfde probleem

alvast bedankt

mvg dennis kok

bij het opstarten f8 indrukken
kom je bij een menu ,kies daar vga resetten

crash!

bedankt!

wou het net gaan proberen maar nu start de pc al helemaal niet meer op ook niet als ik de instalatie cd er in doet

je ziet alleen nog een zwarscherm

Laatst bewerkt:
Hoi
Hoe oud is je LT
Dat je je kaart maar op 8mb kan zetten duidt op een fout met je grafische kaart.
Kryg je je kaart niet hoger dan 8mb,soms zet hij hem hoger maar na opstart staat hij weer op 8mb
Wat heb je voor een grafische kaart en hoe oud is deze ,,wat heb je al gedaan om het pro te verhelpen.????
Dankzij de Avivo technologie krijg je een hoge resolutie, een snelle beeldbesturing en soepel lopende films. dit sys is d8 ik van gforce,bij deze kaarten horen dan ook de meldingen.
Volgens mij is dit niet zomaar een pro waar maar 1 oplossing voor is,zelf heb ik dit ook wel gehad zonder de melding dan maar vaak als ik niet verder kon dan 8mb was het mijn gr kaart of miste ik iets een bestand wat ik weg had gegooid.
Mischien zijn er die hards die zo de oplossing hebben ik kom niet verder dan dit,al denk ik dat je het in deze hoek moet zoeken veel suc6 .......nixs

Ps pro`s zoals Home en aida laten zien wat erin je LT/PC zitten veel mensen weten niet wat erin hun LT zit ,,nbu je een chrash hebt kan je er ook niet meer a8 komen hellaas

Laatst bewerkt:
bedankt!

wou het net gaan proberen maar nu start de pc al helemaal niet meer op ook niet als ik de instalatie cd er in doet

je ziet alleen nog een zwarscherm
Zover ik weet staat erop een LT een partitie
en krijg je al 2jaar gen cd meer bij je LT maar jij hebt dus de org. xp cd ????
Kom je ook niet meer in de veilige modes???Heb je geen backup cd er moet een manier zijn dat je je pc kan starten alleen als je beeld zwart blijft heb je er nixs aan. F2 of F8 staan vaak voor veilige modes
Heb je de dag ervoor niets gedaan wat dit veroorzaakt kan hebben.
Wanneer je een oude video kaart hebt liggen zou ik deze als eerste proberen daar je eerst nog een melding kreeg,en nu heb je geen eens beeld meer.
Omdat ook je install cd het niet meer doet zal er toch meer aan de hand zijn.
Ik zou afzien van een bios update,daar dit maar een enkele keer iets oplost.
Hoor je de bekende piepjes bij het opstarten en hoeveel hoor je er?????.
Ieder piepje geeft een bepaald proces aan,de piepjes hoor je min te horen.
veel suc6 .........nixs

Laatst bewerkt:
hallo,

ik hoor geen piepjes de fentilator draait nog wel f2 en f8 werken niet

en als ik de herstel cdrom er indoet dan moet je c ingedrukt houden maar dat werkt ook niet meer :(

ik zou echt niet weten wat er nog aan te doen valt ik denk dat ik, hem maar laat reparen kijken of de computerzaak het lukt maar iedegeval hartelijk bedankt

mvg dennis kok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan