Laptop blijft laden en start niet op, Dringend hulp!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilnaad

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Hallo, ik heb een laptop: HP Pavilion zv 6251 . Ongeveer 3 maanden oud, als ik hem wil opstarten dan blijft hij maar laden aan het begin met dat window's scherm. Heel de tijd die blauwe balk die op en neer gaat. Alsof er een hdd van een half miljoen GB inzit. Ik heb hem 4uur laten laden en nog steeds gebeurde er niks ik heb hem uitgezet en nogsteeds gebeurde er niks. Weet iemand waar het aan kan liggen want ik kan zo niet op mijn laptop terwijl ik hem morgen avond nodig heb voor te draaien (dj):(

Probeer eens te starten in veilige modus

nee want dan blijft ie hangen op zo'n streepje links boven dan wilt is ie ook aan het laden denk

Ik zal hem vanacht aan laten staan en dan heel de nacht laten laaien. Als er morgen vroeg nog niks is of ik heb van jullie geen reactie gehad hoe ik het beter kan doen dan reset ik hem maar. Want ik heb hem morgen avond echt nodig. Ik moet al die muziek er opnieuw op gaan zetten. Daar ben ik heel de dag mee bezig. Weet echt niemand hoe het anders kan dit is echt dringend. :(

Het resetten kun je nu ook doen, waarom wachten?

YES hij doet het weer, ik had er zo'n recovery disk in gedaan die je erbij kreeg. En nu deed ie er nog 15min. Over alleen hij doet het nu wel:D. Toch bedankt dat jullie reageerde.

Waarom moeilijk maken als gemakkelijk ook gaat.
Fijn voor je.
Maak een backup van je muziekbestanden zodat je deze altijd kan terugzetten indien nogeen probleem is.
Succes morgen.

Heb ik ook, ik heb alleen 140GB aan muziek. Aangezien ik dj ben heb ik heel veel muziek. Ik heb ook alles op cd's staan. Alleen om al die muziek op mijn laptop te zetten ben ik heel lang mee bezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan