Laptop blijft zwart beeld na nieuwe hardeschijf + installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

K2power

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2014
Berichten
3
Beste mensen,

Ik heb een zeer groot probleem met de laptop. Ik heb geprobeerd om windows 8.1 te installeren op de Laptop. Tijdens de installatie rond 60% viel de stroom uit waardoor het toestel ook uitviel.

Nu heb ik zeer veel problemen gehad met het herinstalleren van Windows 8.1. Eerst moet ik de schijf formateren daarna GPT in MBR veranderen. En nu was ik eindelijk zo ver om het te installeren blijft het scherm zwart. Het licht gaat wel aan maar ik krijg geen beeld.

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Als je nog meer info nodig hebt hoor ik het graag.

Groetjes Kay
 
Ik heb een keer een opstartherstel gevonden online, toen mijn laptop gecrashed was, superhandig aangezien het voor altijd op je computer blijft staan en ik m pas weer nodig had, maar weet niet of hij werkt voor windows 8...
Het is namelijk waarschijnlijk zo dat je systeem zich niet meer op kan starten, heb je F12 of F8 al geprobeerd voor Boot menu?
En meestal maakt de computer van tevoren een herstelpunt aan, dus als ik jou was zou ik zoeken naar een opstartherstel online, ik zal even zoeken waar ik die van mij vandaan heb.
Waarschijnlijk zul je naar het herstellen wel opnieuw moeten installeren.
Opstartherstel werkt wel goed want pas geleden had ik een niet compatible GPU driver geïnstalleerd, toen crashte mijn computer en dankzij opstartherstel was mijn systeem weer hersteld naar oude toestand maar persoonlijke documenten bleven hetzelfde.

Kijk hier eens:
http://www.pc-helpforum.be/f278/herstelschijven-voor-windows-vista-windows-7-a-38219/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga het meteen proberen en uit testen je hoort nog van mij!

Dank zij de tip kwam ik op andere gedachten en is het uit eindelijk gelukt! Heb een systeem kopie gemaakt van een andere laptop met windows 8.1. Dit heb ik rechtstreeks op de interne harde schijf gedaan van de gecrashte laptop en hij werkt nu weer prima! Hartelijk dank,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu heb ik het volgende probleem. Ik heb een standaard code gebruikt te activeren. Maar ik heb ook nog mijn oude code van voor de crash kan ik deze ook nog gebruiken of moet ik weer een nieuwe serial key kopen?
 
Die kan je gewoon opnieuw gebruiken denk ik, heb je het al geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan