Laptop blokkeert / history van programma's verdwijnt zomaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexis2012

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Beste,
Ik heb serieuze computerproblemen gehad, waarna ik AVG Tune Up installeerde. Het rare is dat het niet alle problemen kan verwijderen, er blijven altijd wel een paar over. Ik heb de betaalde versie. Bij een uitvoerige scan met AVG antivirus vind hij geen problemen.:eek:. Mijn Voipbuster geschiedenis (verstuurde berichten) verdwijnt , maar niet direct, en steeds alle berichten na 20 januari. Ik vermoed dat er ergens spyware draait maar kan het niet vinden. Ik gebruik ook regelmatig Ccleaner. Soms blokkeert de laptop compleet en juist voordien werkte hij normaal. Ik hoop dat iemand hier raad mee weet.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes

Blokkerende laptop kan ook het resultaat van een bijna dode harde schijf zijn. Draai eens een uitgebreide schijfcontrole en kijk, of jet schijf nog goed is.

Hallo,
ik heb een schijfcontrole uitgevoerd tijdens het opstarten, er is niets speciaals te zien. Waar vind ik een rapport van die schijfcontrole?
grts

Indien je geen problemen hebt dan start de computer gewoon door. Indien er wel problemen zijn wordt je gevraagd of je de lost blocks wilt opslaan.

de pc start normaal op, maar het duurt wel zo'n 4 minuten tegen ik kan beginnen. de geschiedenis van Voipbuster wordt nog altijd automatisch gewist. Ik heb al vele malen gescand met AVG tune up en AVG antivirus maar er wordt geen virus gevonden.
Zijn er andere programma's om malware te controleren?
Groetjes

Heb je al eraan gedacht de hele computer opnieuw te installeren? Erbij moet je ook de harde schijf opnieuw formatteren en dat mag je niet snel doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan