jeroentjje
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 okt 2010
hallo allemaal.
ik heb een Toshiba laptop.
het is een satellite A300.
het probleem is dat als ik hem aanzet hij 3 seconden aan blijft en weer uitschakelt.
hij geeft in deze 3 seconden ook geen beeld maar, op sommige keren geeft hij grijs beeld maar op dit grijze beeld is ook niets te zien.
ook merk ik dat hij 2 keer schokt in deze 3 seconden, alsof hij iets probeert uit te voeren maar niet lukt.
de lichtjes van onderstaande onderdelen gaan branden:
- netstroom
- accu
- power
- processor
deze onderdelen knipperen niet ze branden gewoon.
ook het lichtje van de dvd-speler gaat branden.
er is niets aangekoppeld of aangesloten of een cd/dvd in de dvd-speler.(op netstroom na natuurlijk)
zonder netstroom heb ik hem ook geprobeerd aan te zetten met hetzelfde resultaat.
wat ik heb geprobeerd:
Gekeken naar overhitte componenten aangezien er wat stof in zat(niet veel alsof hij een jaar oud is)
schoon geblazen(dus nu zonder stof)
geheugen losgekoppeld en opnieuw aangesloten.
hardeschijf losgekoppeld en opnieuw aangesloten.
dvd-speler opengelaten en aangezet.
Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?
ik zit hiermee echt vast.
Groeten jeroen
ik heb een Toshiba laptop.
het is een satellite A300.
het probleem is dat als ik hem aanzet hij 3 seconden aan blijft en weer uitschakelt.
hij geeft in deze 3 seconden ook geen beeld maar, op sommige keren geeft hij grijs beeld maar op dit grijze beeld is ook niets te zien.
ook merk ik dat hij 2 keer schokt in deze 3 seconden, alsof hij iets probeert uit te voeren maar niet lukt.
de lichtjes van onderstaande onderdelen gaan branden:
- netstroom
- accu
- power
- processor
deze onderdelen knipperen niet ze branden gewoon.
ook het lichtje van de dvd-speler gaat branden.
er is niets aangekoppeld of aangesloten of een cd/dvd in de dvd-speler.(op netstroom na natuurlijk)
zonder netstroom heb ik hem ook geprobeerd aan te zetten met hetzelfde resultaat.
wat ik heb geprobeerd:
Gekeken naar overhitte componenten aangezien er wat stof in zat(niet veel alsof hij een jaar oud is)
schoon geblazen(dus nu zonder stof)
geheugen losgekoppeld en opnieuw aangesloten.
hardeschijf losgekoppeld en opnieuw aangesloten.
dvd-speler opengelaten en aangezet.
Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?
ik zit hiermee echt vast.
Groeten jeroen