laptop cd-rom vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haroet

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Heeii!!
Weet iemand een mooie site waar ze mij uitleggen hoe ik er een laptop cd/dvd-rom in kan bouwen.Gewoon uitleg van mensen zou ook prettig zijn:)
Ik heb namelijk totaal geen verstand van laptops.

Alvast bedankt!!

Wat zijn merk en type van die laptop, want dat is niet voor elke laptop hetzelfde!

Negen van de tien keer.
Leg de laptop ondersteboven, je ziet dan bij het scharnierpunt van het beeldscherm vier schroeven zitten, draai daarvan de middelste twee los (een heel enkele keer moeten ze alle vier los).
Keer de laptop weer om en open de klep, met een beetje geluk kan je dan het paneeltje verwijderen waar de extra functie toetsen inzitten. (kan iets klemmen, met beleid proberen los te halen)
Nadat het paneel verwijderd is zie je twee of drie schroeven zitten waarmee het toetsenbord vastzit, draai ook die los en neem het toetsenbord uit (let op er zit ook nog een kabel aan, die hoeft meestal niet los, je kan het toetsenbord gewoon iets opzij leggen)
Onder het toetsenbord zitten dan weer één of twee schroeven waarmee de DVD speler vastzit, ook die natuurlijk loshalen en de speler eruit drukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan