Laptop CPU in PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

038soldier

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Berichten
157
Mn laptop valt continu uit terwijl deze dat voorheen nooit had en ook echt NOOIT.

Kon makkelijk counterstriken en alles.

En nu ZOMAAR valt de pc keer op keer uit met gamen zelfs na een schone xp installatie mlaugh.gif

Heb nieuwere drivers alles erop gezet maar twil gewoon niet en niemand weet een oplossing, dus helaas.

Nou is mijn vraag of ik de processor uit de laptop in mijn pc kan zetten, deze ondersteund Pentium 4 gewoon dus ?

Alvast bedankt !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het gaat om een Intel Petium 4 2,53 Ghz > 2,55 Ghz draait ie op.

Mn oude moederbord ondersteund deze Socket, 478 dacht ik deze.

Heb ooit gekeken voor me moederbord en deze ondersteund dus deze socket tot maximaal 3 Ghz met 1mb cache.

En ik zie totaal geen stof zitten in de uitlaatklepjes zo van buitenaf.

Heb echt alle schroefjes er laatst uitgedraaid en dan nog kan de laptop niet open gemaakt worden, hoe dat moet is me een raadsel...

heb wel met de stofzuiger van buitenaf met 2000 watt op de uitlaatjes gezet waar de hitte uitkomt.

De laptop is een fujistu siemens Amillo (Amilo) D serie.

Mn PC is ook van dit merk.

:eek:
 
Socket cpu laptop >>> 478

Mijn pc moederbord ondersteund Socket >>>478 tot 3 Ghz en ook intel celeron maar die had ik al.

Dus nogmaals; kan de cpu overgezet worden ? :love:
 
Probeer het, nee heb je, alleen de reden ontgaat mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topic opgeschoond, iedereen heeft hier het recht om te posten, wij staan geheel los van andere fora, net zoals ander fora los staan van Helpmij.
 
nou weetj ezoek wel een ander forum, ik had een topic en ik had totaal geenbproblemen met de processor maar wou die van de laptop in me pc zetten maar door de HD te verwijderen een probleem met operating system not found. word zomaar me topic gesloten.

Ontfansoenlijk mazzel.. komem mensen met hun domme kop ook nog zeggen blijkbaar had je problemen met je cpu.. ach lees man schele aap.. nooit gezegt .. wou alleen weten wat 4 piepen zijn wordt me topic gelsoten en bedankt.. sluit deze ook maar .. blijkt wel weer wat voor domme gasten hier rondsturen die totaal nix kunnen lezen wat er gezegt word en wat er gedaan aanmoet worden, vraag toch zeker niet om je mening, maar om advies, komen ze aan met blijkbaar is je totale **** helemaal gaar, ga naar school doe een opleiding ofzo voor je je mond opentrekt pfff.. wat een laagheid..

oja wat boeit de reden, kan je normaal naar vragen wat de reden is, als je zo nieuwsgierug bent, t gaat om het probleem niet de reden, blijkbaar weetje geen oplossing zeg dan gewoon nix, ipv van om een reden. KOM OP waar gaat dit heen ................................
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier bij het zoeken van een ander forum. Als jij zo reageert hebben wij ook liever dat je ergens anders de boel gaat verzieken.

En als je hier toch weggaat kan dit topic ook net zo goed op slot.

(1e van 2007 and still counting :evil: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan