Laptop CPU upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

JON44S

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Hoi, ik ben al 2 jaar in het bezit van een simpele Packard Bell Easynote.
Ik heb deze gekocht toen ik amper iets van pc's wist, de komende 2 jaar ben ik al veel meer te weten gekomen en bouw ik af en toe een pc.
Maar nu vind ik dat mijn laptop te traag word voor games en ik dacht eraan om de cpu te upgraden.
De originele cpu is een T5250 1,5 Dual core ( heb een printscreen van cpuz voor meer gegevens. ) http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=laptopcpu
Oja, 4maand geleden is laptop herstelt en heeft nieuw moederbord gekregen met nieuwe bios vermoed ik.
Deze cpu heeft socket P en FSB is 667Mhz, dus ik vermoed dat ik enkels cpu's die ook een bus speed van 667 hebben gaan passen.
De vraag is simpel, welke cpu's passen allemaal in mijn laptop ?
Ik zelf dacht een T7600.

Wat is het type van de laptop?

En houdt er rekening mee dat het erg duur kan uitpakken als het al mogelijk is.

Packard Bell Easynote SB 85

ik zou een nieuwe cpu zowiso 2e hands kopen hoor :)

lijkt mij niet slim
laptops zijn niet bedoelt voor gamen
laptops zijn 90% van de tijd wegwerp objecten na 3 jaar omdat je ze niet kan upgraden

is het wel waard om hier een nieuwe cpu in te stoppen?
kun je niet beter gewoon een nieuwe kopen?

Dacht ik ook maar kwou gezien of het mogelijk is om hem nog wat pit te geven, weet ook wel dat een laptop na een jaar zelfs al helemaal verouderd is.

Offtropic; Jij hebt na veel moeite een HD 5850 kunnen bemachtigen zie ik ? Ben aan het wachten op mijne die al sinds vorig jaar besteld is. Geen tip waar ik hem ooit krijgen kan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan