Laptop crasht na installatie vista!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Berichten
193
Hallo

Ik heb Windows Vista geinstalleerd op mijn laptop packard bell easy note, heir zijn de specs:

3.0 Ghz P4
512 DDR ram
60 GB HDD
64 MB videocard shared

Nadat ik windows vista heb geinstalleerd merkte ik dat windows Vista niet zo soepel liep op mijn laptop wat door de video kaart kwam dus heb ik er windows XP er weer op gezet.

Maar nu als we de laptop aan doen zie je het scherm van Packard Bell enz en dan gaat de laptop uit, we hebben hem al 1x opgestuurd en packard bell dacht dat het cooler probleem was maar dat was het niet en nu we hem terug hebben na 4 weken doet hij het niet:( waar zou het aan liggen, ik zat er aan te denken een externe HDD aansluiten en dan misschien windows isntalleren en de andere HDD die in de laptop zit te formatteren weet iemand of dit wel goed is of moet ik iets anders doen, want ik wil niet weer 160 betalen voor alleen maar opsturen. Wat moet ik doen!!!

mvg
 
Ik weet niet of je je hd hebt geformatteerd vooraleer je de installatie deed?
Heb je soms een bootcd bij je pc ontvangen bij aankoop? zo ja: gebruik die dan.
 
Als jij je laptop opstuurt naar PB, met of zonder garantie, met de vraag of ze hem willen maken. En hij doet het vervolgens nog niet, en je moet wel betalen. Dan klopt er toch iets niet?

En oplossing zou ik zo niet weten.
 
hallo

ik heb het voor elkaar gekregen de laptop via dos zover te krijgen om c te formatteren, maar als ik nu xp erop wil zetten slaat de laptop af, ik denkt dat ie te warm word, zou het idee van een ventilator erbij zetten helpen??
 
Je kan een externe ventilator kopen die zeer goed is: kostprijs 33 €.
Ik heb deze ook en werkt zeer goed.
 
ja maar er zit net een nieuwe ventilator in en hij crasht nog steeds, en hij moet toch echt kunnen werken op zijn standaard ventilator
 
Het is opgelost, ik heb gewoon even de laptop af laten koelen en hij doet het weer met windows xp! dank voor hulp en replys!:thumb:
 
Fijn voor je dat het opgelost is.
Met dit warme weer raad ik je toch aan om een externe ventilator te kopen ofwel iets onder je laptop te leggen zodat er vanonder ook verse of frisse lucht aan kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan