Laptop defect

• Onderwerp starter Onderwerp starter Me80
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Me80

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Beste ???

Ik heb een oude laptop van Asus die het om de een of andere reden niet meer doet (Windows XP). Hij start heel traag en onvolledig op (kan nergens bij). Geeft foutmeldingen (niet gevonden), wanneer ik een programma probeer te openen e.d.
Het liefst gooi ik alles er vanaf, helemaal terug naar af en zet dan opnieuw dingen erop...

Alleen... ik kan bedenken dat ik dat wil doen, maar weet niet hoe ik het moet doen !
Is er iemand die mij hiermee kan helpen (bestaat dat formatteren nog ???) ??? Ik kan het zelfstandig niet vinden...

Groet,
Marjolein

Hallo Marjolein,

Als je een cd hebt van Windows, kun je daarvan opstarten, vaak als je de laptop aandoet kun je op ESC drukken om het zogenaamde bootmenu tevoorschijn te toveren. Hierin kun je kiezen vanaf welk apparaat je wilt starten. Bijvoorbeeld het netwerk, of een USB apparaat, of in jouw geval de cdrom speler. Als je dit doet, en je volgt de stappen die weergegeven worden, dan moet het zeker lukken.

Succes!

probeer eens bij opstarten van je laptop ,op F9 te tikken ,als het goed is gaat hij dan naar recovery
waarmee je de laptop in de staat kan brengen zoals je hem kocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan