laptop doet gek

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikvriens

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2011
Hallo,

Ik heb sinds gisteren avond een probleem met mijn laptop.
Als ik de computer opstart, start hij normaal gesproken Microsoft security Essentials en MSN op. Dit gebeurt nog steeds en ik krijg rechts onderin ook de icoontjes te zien, maar op het moment dat ik er met mijn muis naar toe ga verdwijnen de icoontjes en kan ik ook via het normale pictogram deze programma's niet meer opstarten.

hetzelfde probleem heb ik als ik de browsergeschiedenis probeer te verwijderen, dit werkt zowel via Beveiliging en verwijderen als via uitvoeren en shell:history niet. Ook kan ik het rekenmachine van de computer niet meer opstarten, ik krijg dat het rekenmachine te zien en hij is net zo vlug weer verdwenen. Dit gebeurt ook met MSN en Microsoft securty Essentials.

Ik heb de computer al met Malware bytes gescand en ook met housecall, maar housecall vind niets en de threats die malware heeft gevonden heb ik verwijderd en waren niet de oorzaak.

Ik snap er niets meer van, iemand wel enig idee hoe ik dit op kan lossen?

BVD

Start eens op in Veilige Modus ern zet een herstelpunt terug van enkele geleden toen alles ok was.

dat zou ik heel graag doen maar ik heb geen idee hoe, en zo'n herstelpunt van voor gisterenavond kan dat? ik dacht alleen tot een paar uur terug, kun je me uitleggen hoe?

ik heb windows vista en heb systeemherstel gevonden maar als ik daar op klik opent hij gewoon niet, net als de andere programma's..

ik heb het programma malware bytes op de computer staan, dat andere programma hb ik gedownload maar dat kan ik niet instaleren omdat hij dat .exe bestand niet opent, ik heb ook Hijack al geprobeerd maar die installeerde ook niet :S, ik zal veilige modus proberen en dan malware bytes, (heb overigens malware bytes al gedaan net maar dan niet in veilige modus maakt dat een groot verschil?

Okee hij staat nu in veilige modus die malware bytes te draaien (dus zit nu op mijn tel.) dat duurt normaal gesproke zo'n anderhalf uur, als het daarna niet werkt zal ik dat andere proberen, de cd waar je het over hebt, is dat de cd waar vista opstaat dus het hele systeem opnieuw instaleren of begrijp ik dat verkeerd, en ben ik dan mijn bestanden kwijt?

als je vista of welke andere windows eropnieuw op gaat zetten,ben je alles kwijt ja:confused:

Ja, dat begrijp je verkeerd.
Lees de link er maar op na.
Het is een download van een standalone virusprogramma ( Microsoft Standalone System Sweeper Beta ).
Deze scant je pc Voor opstart systeem.

Het is gelukt, toen ik hem in veilige modus opstarten, kon ik systeemherstel wel openen, vervolgens heb ik hem terug gedaan naar een aantal dagen geleden en het probleem is opgelost, dankjullie wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan