femkeblijlevens
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2008
Ik heb sinds gisterenavond een probleem met mijn laptop. ik was bezig met het kijken van een filmpje op WMP, toen ik oordopjes in wilde pluggen, zodat het wat rustiger was voor mijn omgeving. op het moment dat ik de oordoppen inplug, valt de laptop uit en sindsdien doet hij helemaal niets meer. ik kan op de aan-knop duwen, maar dan gebeurd er niets. Het lampje dat mijn laptop oplaadt, brandt het ook niet, als de laptop is aangesloten op het stopcontact. ik heb de accu al een keer eruitgehaald, maar dat heeft ook niet uitgehaald. ik heb hem een nacht laten staan (afkoelen??) maar dat heeft ook niets uitgehaald. De aanknop verschillende seconde ingedrukt houden helpt ook niet. er gebeurd dan helemaal niets. Ik heb deze laptop van iemand overgekocht, en ik heb dus geen aankoopbewijs en ook geen cd met software. de laptop is ongeveer 2 jaar oud. de accu was wel aan het verslijten, maar ik denk niet dat het specifiek daaraan ligt. ik heb ook niet hard op mijn laptop geslagen oid. er is ook geen drank overheen gegaan.
De packerdbell helpdesk was zo druk, dat ze mij niet te woord konden staan. Misschien kan er hier iemand helpen.
De packerdbell helpdesk was zo druk, dat ze mij niet te woord konden staan. Misschien kan er hier iemand helpen.
Laatst bewerkt: