Laptop doet het niet meer door DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Hallo,

ik heb een probleem. Ik had al een vraag gesteld ivm mijn DVD-speler,
maar nu start de laptop niet meer op. Het beeld blijft zwart, er branden wat lampjes en het lampje op de DVDSpeler blijft aan. Als hij toch begint op te starten(na een tijdje) gaat dat lampje uit en kom je in een menu waar je kunt kiezen voor opstartherstel(ik heb windows vist home basic) of normaal opstarten. Als ik een van deze keuzes kies, dan blijft het beeld weer zwart. Ik weet niet wat het is, druk ook op resetknop DVDspeler, maar dit helpt niet(meer). Heeft iemand een idee?

kun je de dvd er wel uitkrijgen ?

zo nee op elke dvd speler zit op de lade een klein gaatje waar mee je met behulp van een paperclip voorzichtig de lade open kunt maken

proberen is op eigen risico !

dat heb ik ook gedaan(Stond ook in de vraag) , maar dat helpt niet meer.

er zit geen dvd in. Ik zet de laptop aan, alles blijft zwart en uit, behalve aanknop en lampje DVDplayer. Dan (als ik geluk heb)start hij na een heeeele tijd wachten op, en gaat lampje dvdplayer uit. maar dat gaat ook niet vlekkeloos. Hij loopt steeds vast. Als hij toch opgestart is, leest hij geen CD's of DVD's. Ik denk dat het met die dvdplayer te maken heeft, want die is er pas nieuw ingezet(met nog 1 GB werkgeheugen), en daarvoor deed hij het nog goed. Zou het misschien helpen als ik vista erafgooi , en Xp installeer? of
moet ik hem weer naar de reparateur brengen, zodat hij die DVDplayer eruit haalt en er iets anders voor in de plaats zet?

ik zou inderdaad even terug gaan kan ook niets van een stekkertje zijn of mischien is de dvd speler zelf stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan