Laptop doet het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldkiwi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Hallo.
Ik heb een laptop, een medion MD 97500 , toen bij de aldi of lidl gekocht voor 999 euro. goede laptop. Maar hij doet het al een tijdje niet meer. Er is niks raars mee gebeurd, niet gevallen ofzo.
Als ik de accu eruit haal en de adapter aansluit, doet hij nog steeds niks. Dus het lijkt me niet dat het door de accu komt? Of kan het zijn dat hij alleen door de accu stroom kan krijgen?
Als ik de adapter aansluit, gaat er ook geen lichtje branden dat hij aan de stroom zit. en als ik op het power knopje druk, gebeurt er gewoon niks.

Zijn er veel dingen die er kapot aan kunnen zijn, zo ja wat? Heeft het nut om deze laptop te onderzoeken of te laten onderzoeken om te kijken wat er stuk is?

groetjes, Jantine

Uit je verhaal begrijp ik dat de Pc geheel geen leven geeft,kunnen verschillende oorzaken zijn.een vrijblijvende offerte voor reparatie aanvragen kun je altijd doen!
Zit er garantie meer op de Laptop?

hoihoi. Dankje voor je reactie.
Ik heb laatst ook een computer naar de computerwinkel gebracht, en ik moest 35 euro betalen en ze hebben alleen even gekeken wat er mis mee was en ze konden het nog niet met zekerheid zeggen. Dat vind ik belachelijk, zeker omdat we onze computer bij die winkel hadden gekocht..
Maar er zijn dus ook wel computerwinkels die dat wel gratis doen? Want dan breng ik hem maandag even naar een andere :)

groetjes Jantine

Hoi !

Ik wil best gratis voor je kijken en een diagnose stellen, maar dan wil ik ook de reparatie !

Er gaat toch geen enkele firma een (paar) uur besteden aan een diagnose en laat de klant daarna weglopen om het een aardige buurman te laten repareren ?

Een adres waar ik veel mee doe is http://www.laptopreparatie.nl/webshop/catalog/reparatie.html

Eerlijke prijzen en goede service.

Greetz,

Harry.

Hoihoi. waar woon jij dan? Ik kom uit de buurt van Emmeloord. Dus het moet niet al te ver weg zijn.
En het punt is... Dat ik graag wil weten wat er mis mee is, en het natuurlijk wil laten repareren, maar niet als dat me honderden euro's gaat kosten, er zit wel een bepaalde limiet aan mijn budget.. Ik zie op je site dat alles wel onder de 100 euro ligt, dus dat ziet er al wel goed uit... Maar stel dat er iets groters aan de hand is of het moederbord is stuk... Dan kan ik beter een nieuwe laptop kopen ofzo.
Groetjes Jantine

Laatst bewerkt:
Prima service

Hi,
Ik woon zelf ook niet in de buurt van Bennebroek, maar heb contact met ze gezocht via www.laptopreparatie.nl.
Ik werd netjes te woord gestaan en de mail werd vlot beantwoord. Zelf heb ik wel mijn laptop toen opgestuurd, en die werd netjes gemaakt.
Groetjes Kees

Hoi !

Tja, beetje ver !

Zelf woon/werk ik in Capelle, Paul woont in Bennebroek: http://www.laptopreparatie.nl/websh...th=27&osCsid=6a23874b4ece06171165d7a4ad95d386

Zeker als je niet weet wat er aan mankeert kun je beter een adres in de buurt zoeken.

Lukt dat allemaal niet da kun je 'm altijd nog opsturen.

Heb je er trouwens al en mailtje naar Medion.Nl aan gewaagd ?

Misschien hebben zij een goede suggestie voor je.

http://www.medion.com/nl/

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan