Laptop doet niets meer, help?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Warrioroflight

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
2
Mijn laptop is volledig gecrashed, kan hem zelfs niet meer aanzetten. Hij doet werkelijk niets meer. Ik weet zeker dat het niet ligt aan de adapter of aan de batterij. Het is een compaq presario uit 2005 met windows xp, hij valt buiten de garantie. Vraag bij deze om hulp om mijn laptop te reanimeren

groetjes

Tom
 
Hoi !

Met deze informatie zou ik zeggen: nieuwe aanschaffen !

Dus: had je iets veranderd, hardware/software toegevoegd o.i.d. toen het probleem ontstond ?

M'n glazen bol is n.l. stuk gevallen.....

Greetz,

Harry.
 
Hoe weet je dat het niet aan de adapter of batterij ligt?

Heb je hem al geprobeerd aan de adapter zonder de batterij er in?

Gaan er nog wel lampjes branden als je hem aan probeert te zetten? Zo ja, probeer hem eens op een externe monitor.
 
laptop crash

De laptop is een paar maanden geleden gecrashed dus de precieze timeline van hoe is een beetje vervaagd. Ik dacht laat ik eerst dit forum raadplegen voordat ik hem laat repareren of een nieuwe aanschaf daarbij heb ik op het moment niet het geld om een nieuwe te kopen. Wat ik me kan herrineren is dat hij spontaan gecrashed is. Merkte het pas toen ik hem wilde aanzetten en toen reageerde hij niet meer, niks geen lampje niks, dood, niet van drie hoog naar beneden. Ben langs een computer winkel geweest en die heeft een goede adapter aangesloten, niks. Geen hardware of software toegevoegd voordat hij crashde. Gebruikte hem vooral om te internetten, geen heftige programma's, had een online AVG virusscanner erop. Bedankt voor jullie ondersteuning
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan