Laptop doet niks meer!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter dbn3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dbn3

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Ik heb een Compaq Presario V6000 die niks meer doet.
Als ik 'm aan wil zetten, gaan de lichtjes even branden en verder niks..
Dan vallen de lichtjes even later uit, springen ze weer aan, verder weer niks..
Na 2 of 3 keer vallen de lichtjes weer uit en doet hij helemaal niks meer..
Ik heb er al een nieuwe harde schijf in gezet maar heeft niks geholpen..

Wie o wie kan mij helpen????

Bedankt alvast!

probeer eens:
1. batterij en netstroom eruit halen, vervolgens aan knop 20 sec ingedrukt houden, daarna batterij er weer in, en zet de laptop aan...
werkt dat niet:
2. het werkgeheugen eruit halen, probeer (als je 2 schijfjes hebt) eerst de ene eruit te halen, kijk of hij werkt, zo niet probeer die andere eruit te halen en degene die je er als eerste uit hebt gehaald weer in te zetten... test opnieuw... mocht een van die 2 werken kan je proberen of ze het toevallig allebei weer gaan doen, zo niet ligt het daar dus aan.
mocht dit ook niet werken:
ben ik bang dat of je processor, of moederbord stuk is :/

probeer eens:
1. batterij en netstroom eruit halen, vervolgens aan knop 20 sec ingedrukt houden, daarna batterij er weer in, en zet de laptop aan...
werkt dat niet:
2. het werkgeheugen eruit halen, probeer (als je 2 schijfjes hebt) eerst de ene eruit te halen, kijk of hij werkt, zo niet probeer die andere eruit te halen en degene die je er als eerste uit hebt gehaald weer in te zetten... test opnieuw... mocht een van die 2 werken kan je proberen of ze het toevallig allebei weer gaan doen, zo niet ligt het daar dus aan.
mocht dit ook niet werken:
ben ik bang dat of je processor, of moederbord stuk is :/

Helaas, werkt allebei niet..

Had dit ook bij mijn acer aspire laptop waarschijnlijk is je moederboord kapot.
Om dit te laten maken moet je ongeveer 300-400 euro betalen!!!

Let op: als het geen verlengde garantie meer is. NIET laten opsturen, dan kost het je inderdaad 300 a 400 euro!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan