laptop draadloos printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tootjeey

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
halooo!

ik heb een windows xp deskop en sindskort hep ik er een laptop bij.
voor de laptop hep ik een router aangesloten en die werkt, de deskop heeft internet door het modem. de printer is aangesloten op de deskop. nu wil ik graag dat ik via de laptop ook kan printen zonder eerst het draad er in te doen. hoe moet dat?????

bij voorbaat dank
groeten thomas

door de printer te delen met netwerk via de vaste pc aleen moet die pc dan wel aanstaan als je met de laptop wil printen
en anders via een printserver

door de printer te delen met netwerk via de vaste pc aleen moet die pc dan wel aanstaan als je met de laptop wil printen
en anders via een printserver

als ik op de laptop printer zoeken doe, dan vind ie niks
hoe kan dat

geen toegang!!!

hij heefd de desktop wel gevonden, MAAR ik krijg geen toegang tot die pc

Je moet zowel je desktop als je laptop op je router aansluiten, je router zit dan weer aangesloten op je modem om zo internet te verkrijgen. Vervolgens kun je bij netwerkverbindingen een werkgroep instellen (dit moet je bij allebei de computers met dezelfde naam). Dan kun je 'm laten zoeken naar printers...

Je moet zowel je desktop als je laptop op je router aansluiten, je router zit dan weer aangesloten op je modem om zo internet te verkrijgen. Vervolgens kun je bij netwerkverbindingen een werkgroep instellen (dit moet je bij allebei de computers met dezelfde naam). Dan kun je 'm laten zoeken naar printers...

ik heb gezien dat je op de laptop een administator wachtwoord moet instellen, hoe moet dat

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan