laptop draait geen nieuwe games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul7

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2010
Ik heb hetzelfde probleem, al vanaf ik de laptop heb.
Ik heb de Samsung NP-RC720-S02NL met
6 GB RAM
i5-2410M, 2,3 GHz
NVIDIA GeForce GT 520M 1 GB (en Intel HD Graphics, volgens windows apparaatbeheer)
640 GB HDD

hier staan alle specificaties: http://webcache.googleusercontent.c...8250/+np-rc720-s02nl&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl (cache van google, laptop wordt nergens meer verkocht)

Ik heb in eerste instantie deze laptop gekocht om er op te kunnen gamen (anders had ik €200 minder uitgegeven aan een nieuwe laptop), ondertussen had ik al geaccepteerd dat mijn laptop geen games kan draaien, maar als de laptop van milano12 dat makkelijk moet kunnen, moet die van mij dat ook kunnen of mis ik nu iets?

Ik heb deze laptop nu zo'n 8-9 maanden en vanaf het begin kan deze laptop geen nieuwe games draaien (denk aan GTA IV, COD: MW2, COD: Black Ops, COD: MW3, LA Noire etc)
Volgens 'Can You Run It' kan ik deze 5 games allemaal runnen (haalt bij allemaal de recommended requirements). Ik heb de laptop ook al 1 keer helemaal opnieuw geinstalleerd, dit heeft helaas niet geholpen.

Alvast bedankt

Mvg, Raoul

Laatst bewerkt:
Hoi,
heb je vraag een eigen topic gegeven omdat het niet is toegestaan in anderman's topic mee te liften.

Het is opgelost.
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met de system recovery disc en daarna de drivers geïnstalleerd, nu werkt het dus :)

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Ik wil er nog aan toevoegen ten eerste goed dat het gelukt is maar ik wil toch vermelden dat je van de nvidia GT 520M niet veel moet verwachten het is namelijk 1 van de laagste grafische chips niet gemeen bedoeld maar dat kan uitmaken als het niet lukt met de nieuwste games

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan