laptop drivers hulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

thunderwave4

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
ik heb hier een laptop te staan van iemand uit mijn straat die moest een herinstallatie hebben dit heb ik uitgevoerd maar het bleek dat de eigenaar er geen drivers meer bij heeft ik heb alles al afgezocht maar ik kan ze nergens vinden inmiddels heb ik windows vista basic geinstalleerd en gelukkig hoef ik daar alleen de wireless lan maar te installeren maar die is nog steeds nergens te vinden

(ben al 3 dagen bijna nonstop aan het zoeken) zouden jullie mij kunnen helpen

Haier L51Al1
productnummer w59

ben zelf ict dus dat maakt de gesprekken ook wat gemakkelijker :)

alvast bedankt iedereen

als deze topic in de verkeerde reeks staat excuses ik had geen idee waar dit het beste kon staan volgens mij hier in ieder geval

Was handiger geweest als je je vraag in de sectie van het besturingssysteem had geplaatst (XP, Vista, Windows 7) die je hebt geïnstalleerd ipv. in de laptop sectie.

Kijk eens of de links die hier door mrmusic gegeven zijn in posting #17 je verder helpen.

Anders eens Apparaatbeheer starten, dubbelklikken op het apparaat dat de draadloze netwerkkaart voorstelt, naar tabblad Details gaan en ons vertellen wat de Hardware ID is. Natuurlijk ook vermelden welk besturingssysteem is geïnstalleerd.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
de laatste reactie die driver doet het niet

ik kan alleen bij naam vinden 802.11bg WLAN met everest ultimate kan ik hem niet vinden

hardware id is

USB\VID_0DB0&PID_6877&REV0004
USB\VID_0DB0&PID_6877

heb geen idee eigenlijk wat de link moet voorstellen :P sorry

zie de driver namelijk niet staan

USB\VID_0DB0&PID_6877&REV0004
USB\VID_0DB0&PID_6877
Dit klopt niet volgens mij, dit heeft m.i. niets met je Wireless Lan te maken maar meer met Blue Tooth Devices en USB Dongles.

Ik meen een paar alternatieven te hebben gevonden. Natuurlijk kan het zijn dat mijn eerste aangegeven drivers ook werken:

Deze link, download en installeer USB RT257x /RT2671 /RT520x driver (3de driver)
Deze link, 'directe' link: deze
[Deze 2 drivers lijken qua naamgeving etc. identiek te zijn, lijken dus alternatieve downloadlinks te zijn.]

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
helemaal geweldig hier op andere forums krijg je alleen maar antwoorden op spelling en zulk soort dingen maar hier is het nu gewoon opgelost super ik blijf dus bij dit forum

super bedankt!!!!!!:shocked:

Goed nieuws dat het gelukt is! :)

Graag nog je vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan