Laptop Elek Ingang Kapot

• Onderwerp starter Onderwerp starter Renk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Renk

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Hee,

Ik zit met een uniek probleem denk ik. De ingang van mijn laptop waar je de elektriciteitskabel insteekt is kapot. Daarmee wil ik zeggen dat de naald die in het midden van de ingang zit, de laptop is ingedrukt. Dit is gekomen omdat de kabel een beetje gesmolten is daardoor niet meer perfect om de naald sloot. Ik neem dus aan dat die ingang vervangen moet worden.

Heeft u een idee of een gewoon computerbedrijf dit kan vervangen of dat ik mijn laptop naar de Packard Bell helpdesk moet sturen?

Ten tweede heb ik het probleem dat de laptop na het Windows Vista laadbalkje op zwart gaat en niets meer doet. Verschillende mensen hebben mij gezegd dat ik Windows Vista opnieuw moet installeren. Ik heb er echter geen CD bij mijn Packard Bell gehad. Ik heb wel een CD liggen van een Toshiba Vista laptop editie, beiden 32 bit. Nou is mijn vraag, kan ik deze Toshiba CD gebruiken om vista te herinstalleren?

Met vriendelijke groet,

Renk

terug sturen naar Packer Bell zou hebben dit probleem vast vaker gehad ( ervaring)

als je deze 2 problemen vermelden zullen zij er ook gelijk een nieuwe OS op zetten

terug sturen naar Packer Bell zou hebben dit probleem vast vaker gehad ( ervaring)

als je deze 2 problemen vermelden zullen zij er ook gelijk een nieuwe OS op zetten

Denk je dat dit onder de garantie valt? Ik lees namelijk in het boekje dat ik me online had moeten registreren en ik vraag me af of ik dat gedaan heb. En wat zijn normale kosten voor dit soort gevalletjes? Enig idee?

Dank voor je comment.

tja van de kosten weet ik niks meschien dat je op de site meer hulp kunt vinden of even naar klantenservice bellen volgens mij kun jij je product nog steets registreren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan