Laptop en desktop voor payserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

osmanhan

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Hoi allemaal,

Ik heb thuis een desktop pent 4 met upc internet (geen draadloos) waarbij ik € 32 per maand betaal. Ik weet ff niet de snelheid gegevens. Daarnaast heb ik gister een super SONY VGN-FW31M Laptop gekocht. Ik kan vanuit huis gratis op onbeveiligde netwerken supersnel verbinden. Zie download en uploadsnelheid in bijlage.

Nou is mijn vraag. Ik wil zowel op mijn desktop, maar ook op mijn laptop bestanden(films en mp3) downloaden via een usernet. Zit te denken aan eweka. Kan ik als ik een abonnement neem zowel op mijn desktop als laptop downloaden? P.s. laptop ga ik niet aansluiten op mijn upc internet maar via onbeveiligde internet downloaden.

Graag hulp...

Bijlagen

• snelheid.JPG
    snelheid.JPG
    58,1 KB · Weergaven: 34
Dat is mogelijk. Bij eweka heb je mogelijkheid om 1 account te sharen (op meerdere pc's).

Als IP sharing is toegestaan wel. Tijd geleden heb ik er geen problemen mee gehad bij Eweka, het account deelde ik met een mede-student.

Bij Eweka mag je je account delen met bijv je buurman etc. Dus je hoeft niet hetzelfde ipadres te hebben. Het staat in hun voorwaarden.

Is het mogelijk om met 1 account gebruik te maken van verschillende IP-adressen?
Ja, dat kan. Zolang u de aantal maximale connecties van 8 maar niet overschrijdt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan