Laptop en geheugen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

El_sjako

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2002
Ik heb hier een laptop Impaq 790X en vroeg me af wat daar voor geheugen in moet, kan ik dit ook op de bestaande geheugenmodule terugvinden?! Ik vermoed wel dat het SDRAM is aangezien, hij niet van gister is....

er zit moment 64 mb in, wat is een beetje voldoende om windows 2000 te kunnen draaien, in totaal 256 mb?!

el sjako

Tel eens het aantal pinnetjes zou ik zeggen.. Als het SO-DIMM is (SDRAM voor laptops) zijn er aan elke kant normaal gezien 72 pinnetjes.

Geplaatst door El_sjako
Ik heb hier een laptop Impaq 790X en vroeg me af wat daar voor geheugen in moet, kan ik dit ook op de bestaande geheugenmodule terugvinden?! Ik vermoed wel dat het SDRAM is aangezien, hij niet van gister is....

er zit moment 64 mb in, wat is een beetje voldoende om windows 2000 te kunnen draaien, in totaal 256 mb?!

el sjako

Ja zeker genoeg, je kan er waarschijnlijk ook wel xp op draaien.

Zoek ff op internet naar het programma Advisor, daarmee kun je precies zien wat er in je pc zit. Staat vast ook wel wat voor soort geheugen je hebt.

oke werelds, bedankt, vooral die programmaatjes zijn makkelijk (ook voor andere pc eigenschappen te achterhalen)! 't blijkt Sdram te zijn (ofwel SODIMM zoals Steve schreef) en heeft 72 pinnen.....

tricky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan