Laptop en kabel voor eeuwig samen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cory
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cory

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
De stekker van mijn UTP kabel zit muurvast. Nieuw kabeltje, gekregen bij mijn nieuwe eurodocsis 3 modem. Normaal zou-ie moeten loslaten als je dat lipje indrukt. Ik durf niet nóg harder te trekken want ik heb al vrij veel geweld erop losgelaten, dadelijk gaat ie van binnen kapot. Nou kan ik die verbinding nergens meer voor gebruiken, tenzij ik een andere kabel koop en dan maar hopen dat die niet vast gaat zitten aan mijn modem. :D

De stekker van mijn UTP kabel zit muurvast. Nieuw kabeltje, gekregen bij mijn nieuwe eurodocsis 3 modem. Normaal zou-ie moeten loslaten als je dat lipje indrukt. Ik durf niet nóg harder te trekken want ik heb al vrij veel geweld erop losgelaten, dadelijk gaat ie van binnen kapot. Nou kan ik die verbinding nergens meer voor gebruiken, tenzij ik een andere kabel koop en dan maar hopen dat die niet vast gaat zitten aan mijn modem. :D

Wees eens iets duidelijker. Krijg je de kabel niet uit je modem cq router of je laptop cq pc.
Als het lipje afgebroken is, een paperclip tussen de aansluiting, daarmee compenseer je het clipje wat vermoedelijk is afgebroken.;)

Hallo

"Ja, aan laptop. Er is niks aan te doen. ":o:o

In extremis zou je een kleine platte "horlogeschroevendraaier" of naald tussen de vergrendeling en chassisconnector kunnen plaatsen , zeker GEEN geweld gebruiken , zal enkel hersteldienst tot tevredenheid stellen.

Uiteraard nog je ten allen tijde ook een "duidelijke" foto posten ??

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan