Aesma Daeva
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 sep 2006
Ik heb deze laptop nu circa 1 jaar en heeft altijd prima gewerkt. Maar sinds vanmiddag als ik een spel opstart, en alleen met dit spel tot nu toe, maakt de fan enorm veel lawaai.
Hij begint met z'n normale geluidje, niks ernstigs, naar verloop van tijd steeds meer rare geluiden en ook harder. Het lijkt wel een beetje op een zoemende stofzuiger.
De CPU temperatuur loopt ook niet hoger op als 55 graden dus dit kan niet echt het probleem zijn.
Ook de HDD temperatuur loopt niet hoger als 35-38 graden.
Ook heb ik alle stof, wat niet eens zoveel was, al bij de fan weg gehaald die nu ook weer schoon is dus.
Gedefragmenteerd heb ik, de BIOS geupdate, drivers geupdate. Laptop schoongemaakt.
Recent opnieuw geinstalleerd (De hele OS dus) Geen spyware, geen virus, geen malware.
Nu de grote vraag, kan iemand me vertellen wat er aan de hand is?
De fan misschien kapot? Of een ander deel van de laptop?
De Laptop is trouwens een PackardBell EasyNote MB65-P-013
Windows Vista Home Premium
nVidea GeForce 8400M G
Intel Centrino Duo
Intel Core 2 Duo Mobile T5250
Seagate Momentus 5400.3 160GB Hard Drive
Alvast bedankt!
Aesma
Hij begint met z'n normale geluidje, niks ernstigs, naar verloop van tijd steeds meer rare geluiden en ook harder. Het lijkt wel een beetje op een zoemende stofzuiger.
De CPU temperatuur loopt ook niet hoger op als 55 graden dus dit kan niet echt het probleem zijn.
Ook de HDD temperatuur loopt niet hoger als 35-38 graden.
Ook heb ik alle stof, wat niet eens zoveel was, al bij de fan weg gehaald die nu ook weer schoon is dus.
Gedefragmenteerd heb ik, de BIOS geupdate, drivers geupdate. Laptop schoongemaakt.
Recent opnieuw geinstalleerd (De hele OS dus) Geen spyware, geen virus, geen malware.
Nu de grote vraag, kan iemand me vertellen wat er aan de hand is?
De fan misschien kapot? Of een ander deel van de laptop?
De Laptop is trouwens een PackardBell EasyNote MB65-P-013
Windows Vista Home Premium
nVidea GeForce 8400M G
Intel Centrino Duo
Intel Core 2 Duo Mobile T5250
Seagate Momentus 5400.3 160GB Hard Drive
Alvast bedankt!
Aesma
Laatst bewerkt: