Laptop: FN knop werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road Dogz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Hallo,

Op de laptop van mijn vriendin zijn 2 FN klavierknoppen aanwezig om ander knoppen een extra functie te geven ( bijvoorbeeld FN + F10 = geluid zachter, FN + F11 = geluid harder,....). Nu is het probleem dat deze combinaties niet werken, Ik doe alles zoals in de handleiding geschreven staat maar in de praktijk klopt er blijkbaar niks van. Iemand een idee? Op mijn eigen laptop zijn deze toetsencombinaties er ook maar deze werken dan weer wel.

Hallo,

Op de laptop van mijn vriendin zijn 2 FN klavierknoppen aanwezig om ander knoppen een extra functie te geven ( bijvoorbeeld FN + F10 = geluid zachter, FN + F11 = geluid harder,....). Nu is het probleem dat deze combinaties niet werken, Ik doe alles zoals in de handleiding geschreven staat maar in de praktijk klopt er blijkbaar niks van. Iemand een idee? Op mijn eigen laptop zijn deze toetsencombinaties er ook maar deze werken dan weer wel.

meestal worden er voor dit soort toetsen bepaalde software meegeleverd, kijk even of je op de cd van je laptop iets van een toetsenbord programma kan vinden en installeer deze.

Delete de launch manager en installeer hem opnieuw........
Deze "bestuurt" o.a. de extra toetsen........ en toetscombinaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan