hallo iedereen
Ik had eerst een toshiba c670 i5 met een GeForce GT520 videokaart waar ik veel films op keek.
Heb nu een hp probook ook een i5 met een radeon hd 4500 waar ik nu problemen mee heb,
ik wou een hd film kijken 1080p op mijn laptop maar dit lukte totaal niet freezde de hele tijd wat ik wel vreemd vond want zit niet voor niks een hd videokaart in maargoed ik wou dus een andere film kijken( geen hd gewoon een normale film) en hier liep die ook af en toe vast.
ik heb meer dan 10 films geprobeerd en ze lopen bijna allemaal vast
ik gebruik vlc media player dit gebruikte ik ook op de andere en hier werkt t perfect heb ook al een paar andere media players gebprobeerd maar nog steeds problemen,
via youtube kan ik wel gewoon probleemloos 1080p filmpjes kijken zonder dat het vast loopt
nog wat specs waar jullie misschien iets aan hebben op mij te helpen
directx versie:10
i5 m430(4 cpu's)
bij dxdiag staat bij beeldscherm t volgende:
totaal geheugen:2225mb
huidige weergave modus:1600x900 32 bit 60 Hz
beeldscherm: generic pnp monitor
stuurprogramma versie is : 8.632.1.2000
alvast bedankt guys
Ik had eerst een toshiba c670 i5 met een GeForce GT520 videokaart waar ik veel films op keek.
Heb nu een hp probook ook een i5 met een radeon hd 4500 waar ik nu problemen mee heb,
ik wou een hd film kijken 1080p op mijn laptop maar dit lukte totaal niet freezde de hele tijd wat ik wel vreemd vond want zit niet voor niks een hd videokaart in maargoed ik wou dus een andere film kijken( geen hd gewoon een normale film) en hier liep die ook af en toe vast.
ik heb meer dan 10 films geprobeerd en ze lopen bijna allemaal vast
ik gebruik vlc media player dit gebruikte ik ook op de andere en hier werkt t perfect heb ook al een paar andere media players gebprobeerd maar nog steeds problemen,
via youtube kan ik wel gewoon probleemloos 1080p filmpjes kijken zonder dat het vast loopt
nog wat specs waar jullie misschien iets aan hebben op mij te helpen
directx versie:10
i5 m430(4 cpu's)
bij dxdiag staat bij beeldscherm t volgende:
totaal geheugen:2225mb
huidige weergave modus:1600x900 32 bit 60 Hz
beeldscherm: generic pnp monitor
stuurprogramma versie is : 8.632.1.2000
alvast bedankt guys