laptop functioneert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JKZ97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2015
Berichten
1
Hallo,

Ik heb een Asus K73S met i7 uit 2011, gebruik hem al jaren dagelijks, nooit problemen mee gehad. Werd ook niet significant trager gedurende de tijd dat ik hem had. Vrijdagmiddag werkte die nog prima, toen ik hem die avond opstarte ineens ongelooflijk traag. Hij deed een kwartier over opstarten en aanmelden en eenmaal op het bureaublad enkel het blauwe laadicoon constant, ik kon niets aanklikken. Als die eindelijk weg was en ik probeerde op start te klikken of chrome of mijn bestanden ofzo te openen reageerde die helemaal niet of liep die vast. Ik kon werkelijk niets. Na een aantal keer opnieuw opstarten etc nog geen verandering. Via veilige modus kan ik wel vensters openen maar komt die eenmaal geopent ook neit verder en kan ik niks meer aanklikken. Ik heb geen vage dingen geïnstalleerd en niet laten vallen. Toen ik systeemherstel probeerde was het enige opgeslagen punt van de windows update die ik die ochtend gedaan heb, dus daar had ik ook niet veel aan. Ik heb verder geen idee meer wat ik kan doen en na wat googlen heb ik niemand gevonden die ditzelfde heeft meegemaakt, ik hoop dat jullie wat suggesties en mogelijke oplossingen hebben, zelf ben ik niet echt een ict expert. Bijvoorbaat dank voor de hulp.
 
Draai je standaard al een virusscanner? Er zijn een aantal onderdelen waar het in zo'n dergelijke situatie voor mijn gevoel in eerste instantie aan zou kunnen liggen.
Het is misschien mogelijk dat je een virus hebt opgelopen. Daarnaast zou het kunnen zijn dat je hardeschijf misschien het aan het begeven is of dat misschien je RAM geheugen fouten heeft. Het enige probleem is dat het bij een laptop meestal wat lastiger te testen is in welke van de onderdelen het zit.
 
Probeer het probleem op te lossen met Mbam, klik op de link in mijn handtekening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan