Laptop gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvinkef

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2009
Sinds drie dagen gaat mijn 10 maanden oude Acer Aspire 7253G niet meer aan zoals het zou moeten.

Als ik hem aan zet, dan start ie op, maar na 3 seconden gaat ie weer uit, en hij start zichzelf weer op, en gaat dan weer na 3 seconden uit. Dit blijft ie herhalen totdat ik de batterij loskoppel.

Iemand die me kan helpen?

Hoi,

Acer kan je denk ik helpen.Je hebt nog garantie

Moda

Ja ze komen hem volgende week ophalen, maar ik was benieuwd of ik het nu ook zelf met hulp van Helpmij het kon verhelpen.

Ik zit nu al drie dagen zonder mijn laptop, en ik begin het wel te missen.

Hoi,

Denk dat je wat geduld moet hebben hoe jammer het ook is.

Modag

Als de fabrikant het apparaat accepteert voor garantie-omruil, wat verwacht je dan dat wij er nog aan kunnen doen hier? De fabrikant accepteert niet zomaar een apparaat voor omruil, dan is er echt iets wezenlijks aan de hand met het apparaat.

Ik vat je vraag in de categorie: Onnodige/onzinnige tijdverspilling van een forum dat draait op vrijwilligers. :mad:
Het moge duidelijk zijn dat elke volgende vraag van jouw kant die ik onder ogen krijg vanaf nu als standaard antwoord "Bel de fabrikant of leverancier" gaat krijgen.

Tijs.

nou nou lekker vriendelijk ben je. zo
maak je geen reclame voor je forum.
ik was alleen benieuwd of het nog te
doen was om acer hier even buiten
schot te laten. maargoed, aangezien
sommige een erg kort lontje hebben.
jammer.

Graag conclusie over kort lontje eerst even checken aub. Ik heb discussiedraden gedaan waar totaal meer dan 30 postings aan te pas kwamen (dus minstens 15 van mijn kant), dus een kort lontje heb ik bepaald niet.

Waar ik een grote hekel aan heb is onzinnige vragen te zien op het forum, zoals jij die gesteld hebt.

Tijs.

Hallo

Persoonlijk zou ik het volgende doen :

Probeer eens in de b.i.o.s. v/d "portable" te komen .

[F2] o.i.d. ... indien deze dan niet uitvalt/opnieuw opstart , is er vermoedelijk "slechts" een software fout , wat je d.m.v. een "recovery" d.m.v. de aangemaakte c.d's/d.v.d.'s kunt doen.

Peter

Ik denk dat je fan kapot is..
Er zit waarschijnlijk beveiliging op je comp dat las die ontdekt dat een fan kapot is je comp automatisch opnieuw opstart.
Dat heb ik ook bij mijn desktop als die te heet word valt die ook uit door de beveiliging..
Kan natuurllijk dat er wat anders aan de hand is met je laptop je hdd die niet kan op starten ofzo..
En zo kunnen we nog even door gaan met problemen te vinden.
Gelukkig heb je nog garantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan